[MSN] onbekende voegt me toe

Pagina: 1
Acties:

• Regeneration
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Ik had een tijd geleden iemand die mij had toegevoegd aan MSN, echter ik herkende zijn/haar schermnaam niet, ook niet de e-mailadres en niemand had laatst naar mijn MSN adres gevraagd.

In principe is dit niet zo'n probleem, maar wilde jullie vragen of jullie hier (iets nuttigs :)) op te zeggen hebben.

Ik had eerst maar gewoon degene "ge-accepteerd", want misschien was het wel een bekende ofzo. Dus ik heb een mail naar diegene gestuurd maar ik krijg een "Delivery Status Notification (Failure)" mail terug. Er wordt gezegd dat de desbetreffende mail adres niet bestaat. Verder heb ik nog nooit degene aangesproken op MSN en diegene mij ook niet, maar degene is wel zo af en toe online... Wel zo vreemd want een mail sturen lukt niet.

Hebben jullie dit ook (wel eens) meegemaakt?

Heb post even niet de desbetreffende (scherm)naam + email adres, dat lijkt me voorlopig niet nodig en het maakt ook vrij weinig uit op het moment.

Edit: Blijkt achteraf toch een bekende te zijn, door miscommunicatie was een en ander niet helemaal duidelijk. Probleem hierbij opgelost.

[ Voor 6% gewijzigd door Regeneration op 08-11-2007 14:15 . Reden: Edit ]

• robbert
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:55
Gewoon die contactpersoon verwijderen. Je komt er toch nooit achter wie het was.

• Tofu
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 05-10-2024
Het is waarschijnlijk een MSN "profiel"/paspoort wat aangemaakt is op een emailadres wat ondertussen niet meer bestaat.

• Regeneration
  • Niet online
robbert schreef op woensdag 07 november 2007 @ 19:19:
Gewoon die contactpersoon verwijderen. Je komt er toch nooit achter wie het was.
Dat is een mogelijkheid, om van degene af te komen. Maar het blijf wel zo vreemd hoe plotseling iemand mijn adres heeft... en als het goed is blijf ik wel in zijn/haar MSN-lijst, toch?
Tofu schreef op woensdag 07 november 2007 @ 19:21:
Het is waarschijnlijk een MSN "profiel"/paspoort wat aangemaakt is op een emailadres wat ondertussen niet meer bestaat.
Robjuh (hieronder) schreef op woensdag 07 november 2007 @ 19:22:
Voor wat betreft het niet werkzame emailadres:
Je kunt ook een .Net acount aanvragen op niet werkende emailadressen via een omweg.
En natuurlijk op niet-hotmail adressen
Dat zou kunnen. Zo kan diegene rustig iedereen, ongestoord stalken...? :P

[ Voor 45% gewijzigd door Regeneration op 07-11-2007 19:25 ]

• robdejongNL
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11:20

robdejongNL

Bite me

Voor wat betreft het niet werkzame emailadres:
Je kunt ook een .Net acount aanvragen op niet werkende emailadressen via een omweg.
En natuurlijk op niet-hotmail adressen

I'm a big fan of the Mars Bar Diet. Stick it up your arse and let a rottweiler chase you home

Verwijderd

Hebben jullie dit ook (wel eens) meegemaakt?
Dat onbekende me toevoegen? ja.
Dat ze vervolgens niks zeggen? nee

Tevens zie ik je probleem niet echt, verwijder gewoon weer als ie toch niets zegt ;P

• Regeneration
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 07 november 2007 @ 19:22:
[...]

Dat onbekende me toevoegen? ja.
Dat ze vervolgens niks zeggen? nee

Tevens zie ik je probleem niet echt, verwijder gewoon weer als ie toch niets zegt ;P
:P Misschien moet ik blij zijn dat ik niet wordt aangesproken. :')

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:51
Ik denk dat het de FBI is...

• Siparti
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 29-12-2022
Errr ik zie het probleem niet.

1) Praten
2) > Bekende > Niks doen
----> Onbekende > verwijderen :)

Nee, serieus. Ik heb zelf m'n .NET account (om te MSN'n) op m'n @planet.nl adres aangevraagd. En via planet, werkt dit email adres al niet meer (zelf verwijderd) maar MSN'n doe ik nog steeds wel met dat adres.
Pagina: 1