' Grootte op schijf' 5GB

Pagina: 1
Acties:

• Siparti
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 29-12-2022
Hi,

Ik ben een tijdje bezig geweest om een groot bestand via Transmission binnen te halen.
Dit ging om ongeveer 5.5 GB. De eerste paar torrents die ik vond waren way to langzaam, en heb ik daarom gecanceled (na ongeveer 1GB). De data heb ik wel laten staan.

Als ik nu naar het mapje van de desbetreffende download ga, en ik vraag de info op ('toon info') dan staat er ' Grootte: 5.17 GB op schijf' (Terwijl ik van dit bestand maar 960 MB heb gedownload).

Nu vermoed ik zelf dat dit om de 'gereserveerde ruimte' gaat door Transmission (klopt dit?) maar hoe kan ik zien hoe groot de map écht is, wat er tot nu toe inzit?

Groeten,
Sipi

• Maximus
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:21

Maximus

There is no substitute

Transmission zet in 1x de hele data op hdd en vult het dan op met feitelijke download.

PhD i.o. | You know what, Stewie, if you don’t like it, go on the Internet and complain.

• Siparti
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 29-12-2022
Maar die 1 x aan het begin, staat er natuurlijk niet meteen 5 GB op, of wel?

En zo ja, hoe kan ik er dan achter komen of het ' fake data' is of dat het een ' 95 % download' is.
Dus hoeveel download het bestand bevat...

• WouterG
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:50

WouterG

Dit is geen ondertitel

Probeer eens in te pakken. Is zomaar een gokje hoor maar als het allemaal nulletjes zijn dan heb je de kans dat het na inpakken ongeveer de grootte is die gedownload is.