Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Hulp gevraagd met uitzoeken telefoon

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Binnekort ga ik een nieuwe telefoon nemen, maar ik twijfel over de juiste keuze.. Ik ben namelijk totaal niet op de hoogte van de laatste technische snufjes en er zijn ontiegelijk veel modellen op de markt, vandaar dit topic...

Ik heb slechts een aantal eisen waar de telefoon aan moet voldoen:
- Navigatie moet mogelijk zijn (hoeft niet perse intern, los dingetje vind ik ook prima om aan te schaffen)
- Camera kwaliteit vind ik wel belangrijk, hoe meer megapixels hoe beter.

Wat ik niet wil/hoef:
- Muziek (daar heb ik een ipod voor) en spelletjes
- Te groot qua omvang (bijv. de Nokia N95, vind ik te lomp)
- Touchscreen dingen (of met zo'n 'pennetje' waar je mee op het scherm tikt)

Nu lijkt mij de Nokia N73 een goede keuze, deze heeft namelijk alles wat ik ongeveer zoek, alleen ik hoor vaak dat deze erg traag zou zijn? Ligt dat dan aan de gebruiker of is het een veelvoorkomend probleem?

Weet iemand nog andere modellen die wellicht pas binnenkort op de markt komen (dan wacht ik nog even) die aan mijn eisen voldoen? Alvast bedankt!

• Dr. Horrible
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19-11 08:25
Kijk ook eens naar de E65, die heeft ook WiFi. Ik heb hem ook geweldig dingetje!

Verwijderd

Er zijn erg veel telefoons die wel aan je eisen voldoen. En iedereen heeft weer een eigen mening.
Jij moet er mee lopen dus jij moet 'm mooi/handig vinden dus je zou het toch echt zelf uit moeten zoeken.
Kijk gewoon eens op nieuwemobiel.nl en loop eens een winkel binnen. Als je dan nog twijfelt tussen twee of meer toestellen: over bijna elke telefoon bestaat hier wel een topic dus je zou daar dan even kunnen kijken.

Dit topic is gesloten.