---------------------------------------------------------------------------
Stats:
MOBO: Intel D865GLC (volgens mij)
Pentium 4 2,8 Ghz
2x 512 DDR Ram
SC: Trust SC-5250 (5.1 kaart)
Videoplank: Nvidia FX5200 (ja ik weet het, oude bak)
128 mb geheugen
AGP
-----------------------------------------------------------------------------
Nu heb ik het volgende probleem.
Ineens, for no reason, kan ik geen spelletjes meer spelen die wat vragen van mij videokaart.
Nu kan je zeggen ja, slechte kaart. maar dan heb ik het over spellen als UT2004, Garry'smod, CSS enzo
Dit speelde ik daarvoor daar ook gewoon op zonder problemen.
Nu gaat het met 1-5 FPS.
. dat is dus niet te doen. Is mijn videoplank deaud?
Ligt het misschien aan mijn ram?
Wat er namelijk ook wel eens gebeurd is dat als ik mijn pc opnieuw opstart of reset nadat een game gezwaffeld/gekilled/gecrasht/flipped is, dat ik helemaal geen beeld meer krijg en mijn monitorlampje blijft knipperen.
Dan moet ik mijn pc een tijdje uit zetten, en dan na 5 minute doet hij het weer. Alleen niet altijd meer helemaal gewoon. Dan geeft hij zo'n ram error bij het opstarten en wil hij niet verder.
Dan moet ik hem resetten en ctrl inhouden enzo.
Is mijn ram/videoplank/nog iets anders kapot?
Ik heb de nieuwste drivers voor mijn mamaplank en bios en alles wel. Videokaart ook, maar ik weet niet of dat voordelig is
Ik merkte vandaag ook dat hij met macromedia flash, als ik daar wat maak met blur of iets ingewikkelds met veel beweging enzo dat mijn hele pc LAGGGGD.. maar bij films afspelen oid merk ik nix..
Weet iemand een oplossing?
Stats:
MOBO: Intel D865GLC (volgens mij)
Pentium 4 2,8 Ghz
2x 512 DDR Ram
SC: Trust SC-5250 (5.1 kaart)
Videoplank: Nvidia FX5200 (ja ik weet het, oude bak)
128 mb geheugen
AGP
-----------------------------------------------------------------------------
Nu heb ik het volgende probleem.
Ineens, for no reason, kan ik geen spelletjes meer spelen die wat vragen van mij videokaart.
Nu kan je zeggen ja, slechte kaart. maar dan heb ik het over spellen als UT2004, Garry'smod, CSS enzo
Dit speelde ik daarvoor daar ook gewoon op zonder problemen.
Nu gaat het met 1-5 FPS.
Ligt het misschien aan mijn ram?
Wat er namelijk ook wel eens gebeurd is dat als ik mijn pc opnieuw opstart of reset nadat een game gezwaffeld/gekilled/gecrasht/flipped is, dat ik helemaal geen beeld meer krijg en mijn monitorlampje blijft knipperen.
Dan moet ik hem resetten en ctrl inhouden enzo.
Is mijn ram/videoplank/nog iets anders kapot?
Ik heb de nieuwste drivers voor mijn mamaplank en bios en alles wel. Videokaart ook, maar ik weet niet of dat voordelig is
Ik merkte vandaag ook dat hij met macromedia flash, als ik daar wat maak met blur of iets ingewikkelds met veel beweging enzo dat mijn hele pc LAGGGGD.. maar bij films afspelen oid merk ik nix..
Weet iemand een oplossing?