Product nog steeds niet toegevoegd aan de PW?

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Goedenmiddag,

(dit topic gaat over dit product: Packard Bell EasyNote XS20)

Heb dit product 2x aan de PriceWatch toe willen voegen en tweemaal heb ik keurig een mailtje gekregen dat dit helaas niet kon wegens [geblaat] (1 mail na 3 dagen en 1 mail zelfs na 1 dagje)

Naja allemaal leuk en aardig, ik zal wel wat verkeerds hebben ingevuld.. Dus dat is allemaal goed!

Ondertussen heb ik dit topicje gestart: Beperkte processorkeuze
en sinds 30 November is de processor die in deze Packard Bell zit toegevoegd aan de PriceWatch.

Toen heb ik de derde poging gewaagd om deze PackardBell toe te voegen aan de PW,
maar tot op heden niks gehoord. Ik weet dat 't allemaal lang kan duren en dat ik geen reply hoef te verwachten binnen een dagje, maar de Asus Eee PC 4G Pearl White staat er sinds vandaag wel in...

Concrete vraag:
- Kan een van jullie checken of ik idd wel deze PackardBell voor de 3e x heb proberen toe te voegen?
(nu begin ik wel erg te twijfelen of ik wel op 'ok' heb gedrukt aangezien 't al 7 dagen duurt en dergelijke)

Bedankt!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-09 21:18

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Gezien de hoeveelheid submits van de afgelopen dagen, is het verwerken van de productqueue enigsinds opgelopen, je submit zal binnenkort verwerkt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Okee bedankt! Dan weet ik dat 't door de drukte komt en niet door mijn lompheid! Merci

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wippo76
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-11-2024
Longbeard schreef op woensdag 07 november 2007 @ 18:02:
Gezien de hoeveelheid submits van de afgelopen dagen, is het verwerken van de productqueue enigsinds opgelopen, je submit zal binnenkort verwerkt worden.
is dat ook de reden dat de gesubmitte amd phenom er nog niet in staat?

Ja zou ik ook zeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-02 11:09

mad_max234

AMD Athlon II M320

Wat is er toch aan de hand? De Phenoms die al tig keer zijn voor gedragen door bepaalde personen kwamen er maar moeilijk bij en waar blijven de HD 3000 kaarten nu weer? Ik vind dat de kwaliteit van de price watch achteruit gaat, wat is er aan de hand?

Lijkt wel of AMD niet graag meer word toegevoegd want Intel en Nvidia staan al wel weken van te voor in de lijst voordat ze in de winkel liggen.

Graag wat feedback, anders heeft het ook geen nut meer dat de mede tweakers mee denken en spullen aan de price watch willen toevoegen. ;)

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-09 21:18

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

mad_max234 schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 14:47:
Wat is er toch aan de hand? De Phenoms die al tig keer zijn voor gedragen door bepaalde personen kwamen er maar moeilijk bij en waar blijven de HD 3000 kaarten nu weer? Ik vind dat de kwaliteit van de price watch achteruit gaat, wat is er aan de hand?
Je zult geduld moeten hebben.
Lijkt wel of AMD niet graag meer word toegevoegd want Intel en Nvidia staan al wel weken van te voor in de lijst voordat ze in de winkel liggen.
Dat horen we ook van Intel en nVidia fanboys. :w
Graag wat feedback, anders heeft het ook geen nut meer dat de mede tweakers mee denken en spullen aan de price watch willen toevoegen. ;)
Zoals ik al eerder heb gezegd we lopen ietsjes achter. Dus zul je moeten wachten.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.