Toshiba bluetooth uninstallen lukt niet

Pagina: 1
Acties:

• Erik070
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23-02 14:13
Ik heb sinds vandaag een Sitecom bluetooth stick. Deze heb ik aangeschaft om verbinding te maken met mijn Sonyericsson telefoon.

Ik na aankoop, handleiding doorgenomen (ben nieuw met bluetooth sticks), driver geinstalleerd en stick aangesloten op het moment dat het werd gevraagd. Allemaal leuk en wel, na installatie kon ik ook zonder problemen met de meegeleverde software verbinding maken.

Hier komt het probleem, Sonyericsson levert bij hun telefoon de software "PC Suite" om te synchorniseren met je pc. Syncen via bluetooth werkt blijkbaar (na informeren bij de klantenservice) alleen maar met de meegeleverde bluetooth stack, en absoluut niet met de door mij geinstalleerde (en door de Sitecom meegeleverde) Toshiba bluetooth stack.

Probleem is nu, ik krijg die Toshiba stack niet ge-uninstalled. Volgens de support site van Toshiba zou je via "Add & remove programs" in het controlpanel de hele zooi kunnen verwijderen. Laat het nou bij mij zo zijn dat die er niet tussen staat.

Ben toen alle driver dingen die ook maar iets met bluetooth te maken hebben gaan deinstallen (via apparaatbeheer). Weet niet of dit slim was of niet. Als ik restart krijg ik telkens de melding dat er nieuwe hardware gevonden is, ik specificeer dan de locatie van de driver maar hij installeerd alsnog de toshiba driver 8)7 .

Weet iemand hier een uitweg? Of ben ik gedoemd deze stack de gebruiken :X ?

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Lijkt het je niet handig om in het vervolg ook in de topictitel te vermelden welke Windows versie je bedoelt?
Ik bedoel: zo goed als elk topic hier heeft dat erin staan, het staat in de Windows Clients - Policy, gaat er dan geen belletje rinkelen dat dat misschien wel verstandig is? :)

Je kan natuurlijk ook proberen de 'nieuwe stack' geforceerd te installeren, als je tenminste weet welke (Widcomm? iets anders?)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• Erik070
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23-02 14:13
Je hebt helemaal gelijk wat betreft de titel :D .

Het probleem is inmiddels verholpen, had er niet aan gedacht dat ik tegenwoordigen System Restore van Windows ingeschakeld had staan :) . Blij dat ik dat gedaan heb, de Toshiba stack is inmiddels helemaal verwijderd.