Ik heb hier een Fujitsu Siemens Amilo laptop met Windows Vista. Nu is het probleem van de laptop dat deze zeer weinig wifi bereik heeft. Ook direct naast het accesspoint is de verbinding instabiel. Nu heb ik even een plaatje aan de onderkant losgedraait om te kijken of de wireless ontvanger (mini-pci) wel goed is aangesloten. Wat blijkt tot mijn verbazing, er horen 2 antennedraden aangesloten te zijn (Main en Aux) die normaal naar het scherm lopen, maar deze heeft er maar 1. Er loopt dus maar 1 antenne naar het scherm. De wireless ontvanger heeft wel 2 aansluitingen voor 2 antennedraden.
Zou dit nu zo horen bij dit type of is dit een fabrieksfout? Ik assambleer en repareer regelmatig laptops, maar alle wireless ontvangers die ik tot nu toe gezien of geplaatst heb hadden allemaal 2 antennedraden.
Zou dit nu zo horen bij dit type of is dit een fabrieksfout? Ik assambleer en repareer regelmatig laptops, maar alle wireless ontvangers die ik tot nu toe gezien of geplaatst heb hadden allemaal 2 antennedraden.