Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Nu online

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Topicstarter
Ik heb hier in mijn handen nu de nieuwe telefoon van mijn moeder. Dit gaat om de Samsung SGH- E570. Een ladyphone dus. Zij heeft dit toetsel nu een volle maand en ze vond dit toestel leuk omdat hij veel functie's had en ook de MP3 wou zij gaan gebruiken( met de standaard dopjes en alle rompslomp)
Nou ja zij wou eerst dit zelf gaan proberen om goed in orde te krijgen. Ze krijgt alleen met geen mogelijkheid het voormekaar om de mp3tjes in de afspeellijst van de telefoon te krijgen. Ook met behulp van de handleiding.

Met dit in mijn achterhoofd zei ik heldhaftig van ja dat doe ik wel eventjes kijken. Nu blijkt dat het echt zo is. De telefoon doet net alsof het kaartje leeg is in de MP3 speler. Als ik daarentegen kijk op het kaartje via bestanden zegt hij dat er bestanden opstaan en ik kan deze bestanden ook versturen via bluetooth en afspelen.

Het probleem is dus dat de MP3 speler zelf niet ziet wat er op de kaart staat en deze in een afspeelbibliotheek of afspeellijst zet( alle mp3tjes.

Er zit op dit moment een Sandisk ultra micro SD in.
De kaart is geformateerd zowel in mijn telefoon( Nokia E50) als de computer( in fat en fat32)
Het programma van Samsung zelf is trouwens een regelrechte ramp. Lijkt alsof het programma 10 jaar geleden is ontworpen en destijds niet meer veranderd( ook zeer onlogische indeling.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen met dit probleem en ervoor kan zorgen dan ik mijn moeder help naar 2007 :+

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Verwijderd

Hoe groot is het SD-kaartje?

Verwijderd

Ik heb eventjes gezocht met Google en vond dit:

Vraag:
Ik heb een geheugenkaart van 1 gb in mijn telefoon. Ik heb er muziek op gezet, maar mijn mobiel speelt bijna alle liedjes niet af. Als ik een nummer wil afspelen staat dat het bestand niet wordt ondersteund (onbekend is). [
Wie weet waar dit aan kan liggen en hoe ik dit probleem kan oplossen?

Antwoord:
Dat ligt aan de bitmapgrootte van het nummer. Als je op je computer op het nummer gaat staan, rechter muisknop en dan eigenschappen dan kun je dit opzoeken. Het kan niet meer zijn dan 192 bpm dacht ik.

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2007 @ 12:08:
Ik heb eventjes gezocht met Google en vond dit:

Vraag:
Ik heb een geheugenkaart van 1 gb in mijn telefoon. Ik heb er muziek op gezet, maar mijn mobiel speelt bijna alle liedjes niet af. Als ik een nummer wil afspelen staat dat het bestand niet wordt ondersteund (onbekend is). [
Wie weet waar dit aan kan liggen en hoe ik dit probleem kan oplossen?

Antwoord:
Dat ligt aan de bitmapgrootte van het nummer. Als je op je computer op het nummer gaat staan, rechter muisknop en dan eigenschappen dan kun je dit opzoeken. Het kan niet meer zijn dan 192 bpm dacht ik.
Dit is het probleem niet. Je ziet zoals ik er al heb neergezet dat hij de bestanden wel afspeelt maar niets laad in de afspeellijst vanuit de mp3speler functie zelf. Handmatig vanaf de kaart lukt wel in de mp3 functie :(
Het kaartje is 1 GB groot :+

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• heracles
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-12-2024
Moeten de bestanden voor de mp3speler niet in een appart genaamde directory geplaatst worden?

[ Voor 165% gewijzigd door heracles op 08-11-2007 16:32 ]

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Topicstarter
heracles schreef op donderdag 08 november 2007 @ 16:30:
Moeten de bestanden voor de mp3speler niet in een appart genaamde directory geplaatst worden?
Dat zal misschien dan wel moeten. Maar welke map dan. De handleiding zegt er niets over en de handleiding op het internet is ook al niet uitgebreid...

Verwijderd

Touchdomex schreef op donderdag 08 november 2007 @ 16:57:
[...]

Dat zal misschien dan wel moeten. Maar welke map dan. De handleiding zegt er niets over en de handleiding op het internet is ook al niet uitgebreid...
Als je nou Google eens gebruikt?

De E570 kan MP3 bestanden afspelen met een maximale bitrate van 192 kbps. Kijk op je computer eens naar de bestanden die het niet doen, wat daar de bitrate van is.

Ik weet niet of je MP3 als wekker toon kan instellen op de E570. Maar probeer dit eens zet je MP3's op de geheugenkaart via een kaartlezer.

Mp3's van geheugenkaart naar telefoon zetten:
Je gaat naar Mijn bestanden > Geheugenkaart > Music [of een andere map waar de muziek in staat] > Zorg dat het nummer geselecteerd is maar klik er niet op > opties > Kopieren naar > Telefoon.
Nu ga je naar Mijn bestanden terug. > muziek > Je mp3 staat als het goed is op je telefoon en kan je als ringtone (of mischien wekker toon) instellen.

Gebruiksaanwijzing pagina 21: http://www.gsmeasy.nl/pdf/handleidingen/samsung_e570.pdf
Er staat dat er een programma is 'Samsung PC Studio' misschien dat het daarmee lukt?

Mail anders Samsung even.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2007 09:17 ]

• jurk738
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Sorry dat ik een heel oud topic schop, maar ik heb hetzelfde probleem met de E570 die ik voor mijn vrouw heb gekocht.
Is hier inmiddels een oplossing voor?

Op samsung.nl kan ik hier geen info over vinden.

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Topicstarter
Bibliotheek verversen. Oftwel gewoon doodsimpel zeggen dat je telefoon de memorycard moet aflezen. Dit is een klein balkje ergens in de instellingen. Kan niet meer checken waar dat staat :D

• jurk738
  • Niet online
Ik ben 3x alle menu´s doorlgelopen maar ik kan nergens een mogelijkheid vinden om het geheugenkaartje opnieuw uit te lezen. Kan je misschien vertellen waar ik dat precies kan vinden, of heb ik evt eerst nog een firmware update nodig?

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Topicstarter
Geen idee, maar Firmware updaten is altijd handig :+ Ik heb op dit moment geen E570 tot mijn beschikking en weet dus niet hoe het moet. Sorry :>

• jurk738
  • Niet online
Nou, ik ben eruit: de mp3 files moeten per se in de folder Music staan (en niet in een subfolder daarvan). De telefoon maakt (o.a.) de Music folder op een gegeven moment zelf aan, bijv als je een mp3 file van het telefoongeheugen naar het geheugenkaartje kopieert. Pfff.
Pagina: 1