Toon posts:

Kan Cd lees-snelheid langzamer?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heya,
Ik heb een AMD 800 Mhz computer met daarin 128 Mb RAM. Ik heb een HP 8200 Cd-writer en een AOpen 52x Cd-rom drive. Maar ik heb een probleem. Die 52x speler is veel te snel, voordat hij een Cd begint te lezen, gaat hij eerst 'opwarmen' dus je hoort hem steeds sneller gaan draaien (en zoemen) en dan pas leest hij de Cd. Dat is vooral lastig als je wilt gamen en hij moet ff iets van de Cd halen. Dat is ook de reden dat ik, wanneer ik een spel wil spelen, de Cd's door de Cd-writer laat lezen (deze gaat namelijk maar op 32 speed)...
Is er een manier waarop je je Cdrom-drive langzamer kan maken? Of dat hij constant blijft ronddraaien, dus dat ie niet op gang hoeft te komen?
Please help... tanx...

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-05 13:59
Het programma CD Spin kan dat.
The program works simply by keeping the CD spinning and ready for instant access. CD spin-up times vary from approximently 5 to 20 seconds. CDSpin eliminates this wait, letting you add and remove CDs at will.

The program runs as a convenient icon in the System Tray area of the Windows taskbar.
Klik hier om hem te downloaden.

Succes! :)

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt...
Eerlijk gezegd had ik dat programma al eens gezien, maar toen was het niet tot mij doorgedrongen en toen ik er ineens weer aan dacht, wist ik niet meer waar ik het gezien had |:(
Iig heel erg bedankt
Ik ga het proberen...

Groet,

Moize