[Data recovery] Hoe lang duurt dat?

Pagina: 1
Acties:
  • 204 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Dark Wanderer
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-08-2024
Hallo,

heb even een anoniem vraagje. ik heb onlangs een laptop harde schijf opgestuurd naar een vrij bekend datarecovery bedrijf, en deze hebben de schijf al wekenlang in bezit. telkens als ik bel krijg ik te horen dat de schijf aan een uitleesapparaat zit, maar omdat de harde schijf veer corruptie heeft (de hdd maakte een slepend geluid voodat ik deze opstuurde), dat het nog weken kan duren voordat ze data eraf kunnen krijgen.

Ik heb een beetje het idee dat ik aan het lijntje wordt gehouden omdat zij er termen tegenaan gooien die ik niet snap, en dat ik er daarom van uit moet gaan dat het echt is zo. Ik kan het me echter niet voorstellen, want stel dat zij elke dag 5 schijven binnenkrijgen, en er moet misschien 1 van die 5 schijven aan een dergelijk apparaat, hoeveel van die apparaten moeten ze dan wel neit hebben staan in hun toko?

Kan iemand dit toelichten ?

hand·te·ke·ning (de ~ (v.))

• Dukey
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-02 20:53

Dukey

Ik heb dit getypt hier -->

Verschilt per type schijf. En het verschilt natuurlijk met wat er met de schijf is gebeurd. Dus het kan zijn dat je idd langer moet wachten. Kan natuurlijk ook zijn dat ze een achterstand hebben en je schijf dus nog in de postkamer ligt bij wijze van spreken.

Heb je een vaste prijs afgesproken of een max prijs?

Ook wel de allergrootste _ _ _ _ _ (vul in met blokletters)

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Datarecovery.nl toevallig ?

• Dark Wanderer
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-08-2024
Dukey schreef op woensdag 07 november 2007 @ 15:20:
Verschilt per type schijf. En het verschilt natuurlijk met wat er met de schijf is gebeurd. Dus het kan zijn dat je idd langer moet wachten. Kan natuurlijk ook zijn dat ze een achterstand hebben en je schijf dus nog in de postkamer ligt bij wijze van spreken.

Heb je een vaste prijs afgesproken of een max prijs?
Het ging om een IDE laptop harde schijf van 40 Gb, welke een slepend geluid maakte en windows startte niet meer op.

Ik laat me ff niet uit over welke recoverybedrijf ik heb genomen.

hand·te·ke·ning (de ~ (v.))