[WHS] internet delen

Pagina: 1
Acties:

• 0123456
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 28-07-2010
Ik heb hier een Windows Home Server draaien.
Nu wil ik Home Server als een soort wireless multi media router gaan gebruiken.
Hiervoor wil ik het internet van 1 poort van het boord doorsturen naar een wireless kaart.
Deze wireless kaart draait een software AP, waardoor het kan functioneren als een access point.

Om de software goed te kunnen draaien en configureren, moet er een netwerk brug gemaakt worden.
Maar volgens mij hebben ze deze functie uit Home Server gehaald, ik kan hem nergens vinden }:O .

Iemand van jullie een idee hoe ik het nu voor elkaar kan krijgen???

[ Voor 6% gewijzigd door 0123456 op 07-11-2007 14:50 ]

• 0123456
--Subtiel schopje--

Ik heb van een ander forum gehoord dat deze functie uit Windows Home Server gesloopt is.

Weet iemand hier andere software of methodes om het er toch nog in te krijgen??

Er is wel een Firewall/internet share service aanwezig, maar die is volgens mij alleen voor de firewall??? :?

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

0123456 schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 13:19:
Weet iemand hier andere software of methodes om het er toch nog in te krijgen??
Ben je nu zo wanhopig dat je zelfs geen Google-termen kan verzinnen om een trial van het één en ander te vinden? ;)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• 0123456
Nou ik heb op internet gezocht voor een programma, maar ik kan er geen vinden...
Zijn er dan andere progamma's die dit wel kunnen??

In andere versies van Windows zit het standaard in, dus dan hoef er geen andere software voor gemaakt te worden. Of heb ik het dan zo erg mis?? :+