Tegenwoordig kopen wij Vista machines in. Alleen om de printer te installeren moeten wij deze momenteel lokaal (dus niet via active directory) installeren omdat deze niet tussen Additional Drivers staat op de Windows 2003 server. Kan je deze gewoon toevoegen door op de server naar "Advanced" en dan "New Driver" te gaan en daar de driver toe te voegen? Dit durf ik niet zo te proberen omdat deze server de domain controller is. Heeft iemand dit al een geprobeerd?
Richt een testdoos in (Virtual bijvoorbeeld) en probeer uit wat de gevolgen zijn?
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Bij de HP printers die ik hier heb staan voldeed een simpele driver update, bij additional drivers staan geen vista drivers, toch werkt het.
Alleen zit ik nog met het probleem dat wij hier intern 32bit en 64bit machines hebben. Ik kan dan wel een update doen naar de laatste 32bit drivers maar dan mis ik de 64bit drivers. En bij een HP printer gaat het hier idd ook een stuk makkelijk dan een kyoceraJasperE schreef op woensdag 07 november 2007 @ 14:45:
Bij de HP printers die ik hier heb staan voldeed een simpele driver update, bij additional drivers staan geen vista drivers, toch werkt het.