Toon posts:

[Vista] F1 (help) start auto op.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een klein probleempje:
elke keer als ik inlog op mijn laptop (vista business) krijg ik dat Help scherm (F1) en een melding dat hij de bestanden niet kan downloaden:

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~bijl0633/fok/erroropstart.jpg

Hoe kan ik dit weghalen?
Ik heb al gekeken bij MSconfig, mischien wel niet goed gekeken maar ik kon niks vinden.

- Isaac

Tevens nog een klein probleempje:
mijn videokaart ondersteunt geen aero, maar dit is mijn 2e vista instalatie op deze laptop en bij de 1e ondersteunde hij wel aero..
Het gaat om de Radeon Mobility 9600/9700, volgens de website van ATI zijn er geen drivers voor vrijgegeven onder vista.

Verwijderd

1. Kijk even in je event log wat de precieze oorzaak is van deze foutmelding.
(Zet anders automatisch updaten even uit?)

2. Wanneer er geen vista drivers zijn kun je het beste de nieuwste van XP proberen.

Verwijderd

Topicstarter
voor die Ati driver moet je nu eerst een programma donwloaden die de compactibiliteit controleerd.
Aangezien ik vista heb kan ik die van xp niet gebruiken (ook niet als ik de compatibiliteit aanzet).

Waar kan ik die event log vinden?

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Toevallig een downloadmanager geinstalleerd die zich hooked aan IE? (FreeDownloadManager oid?)

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Verwijderd

Topicstarter
Snake schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 12:40:
Toevallig een downloadmanager geinstalleerd die zich hooked aan IE? (FreeDownloadManager oid?)
nee, ik gebruik alleen IE nauwelijks en heb geen downloadmanager ervoor.
Ik kreeg dit probleem al voordat ik mijn laptop kon configugeren, dus gelijk na een schone instalatie.

Verwijderd

Alle windows updates al geinstalleerd?
Event log kun je vinden bij het onderdeel systeembeheer in het configuratiescherm geloof ik.
Kun je ook een print screen posten van je programma opstartlijst van msconfig?
Pagina: 1