Ik ben er achter gekomen dat mijn mobo niet echt goed samen werkt(of pci slot heb hem nu in ander slot gedaan)
Ik heb een P35 DS3R(maar of dit uitmaakt i dont know?)
Vriend van mij had een P965 S3 en had het zelfde probleem geluid viel opeens uit omdat zijn xfi niet wou samen werken met zijn mobo.
Enige is ik had toen de tijd (jan 07) ook het zelfde mobo en mijn xfi werkte gewoon.
Nu heb ik wegens defect gaan van mijn S3 de nieuwe P35 DS3R gekocht
En heb nu al een tijd last van uitval van geluid en daarna dat beeld helemaal vast loopt.
De grap hier achter is dat in het zelfde pci slot wel een audigy van creative werkt en bij zijn oude P965 S3 werkt een audigy wel( denk dat het komt omdat audigy iets minder sterk is als een xfi)
Kan iemand dit feit bevestigen of is er iets anders aan de hand?
ps: ben nu in andere pci sloten aan het testen heb er drie
Ik heb een P35 DS3R(maar of dit uitmaakt i dont know?)
Vriend van mij had een P965 S3 en had het zelfde probleem geluid viel opeens uit omdat zijn xfi niet wou samen werken met zijn mobo.
Enige is ik had toen de tijd (jan 07) ook het zelfde mobo en mijn xfi werkte gewoon.
Nu heb ik wegens defect gaan van mijn S3 de nieuwe P35 DS3R gekocht
En heb nu al een tijd last van uitval van geluid en daarna dat beeld helemaal vast loopt.
De grap hier achter is dat in het zelfde pci slot wel een audigy van creative werkt en bij zijn oude P965 S3 werkt een audigy wel( denk dat het komt omdat audigy iets minder sterk is als een xfi)
Kan iemand dit feit bevestigen of is er iets anders aan de hand?
ps: ben nu in andere pci sloten aan het testen heb er drie