Word 2003 bijlage versturen Outlook Express

Pagina: 1
Acties:

• RudyL
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 13:42
Ik wil graag als ik een bestand gemaakt heb dit bestand direct als bijlage verzenden. Dit doe ik door bestand --> verzenden --> als bijlage te kiezen. Wanneer ik dit echter kies opent Outlook zich en niet mijn mail programma Outlook Express. Nu heb ik al bekeken in de opties (van Word) of ik dit kon veranderen, maar kon niet een email programma vinden. In het configuratiescherm kun je ook geen Outlook Express profiel aanmaken, onder Email.

Nu vraag ik me af of ik dit wel kan instellen en op welke manier ik dit dan moet instellen.

LOETKE

• wens
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-07 14:09
Je moet ervoor zorgen dat je Windows weet dat Outlook Express je standaard Email-client is.
Ergens in de opties van Outlook Express kun je dit laten controleren door Outlook Express zelf, bij het starten.

• RudyL
wens schreef op woensdag 07 november 2007 @ 12:40:
Je moet ervoor zorgen dat je Windows weet dat Outlook Express je standaard Email-client is.
Ergens in de opties van Outlook Express kun je dit laten controleren door Outlook Express zelf, bij het starten.
Heb Outlook Express ook als mijn standaard email programma, kan daar mee weg mailen. Als ik dan echter wil verzenden met Word krijg ik de melding dat ik een profiel moet aanmaken, en als ik dat doe in het configuratiescherm krijg ik een outlook profiel.

LOETKE

• wens
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-07 14:09
Hoe start jij je "standaard email programma"? Waarschijnlijk door het juiste icoontje te klikken.
Hiermee weet Windows nog niet dat dat je standaard email programma is.....

Kijk eens op http://www.microsoft.com/windows/ie/community/columns/outlookvsoe.mspx, onder het kopje Choosing a default client.

• RudyL
wens schreef op woensdag 07 november 2007 @ 13:35:
Hoe start jij je "standaard email programma"? Waarschijnlijk door het juiste icoontje te klikken.
Hiermee weet Windows nog niet dat dat je standaard email programma is.....

Kijk eens op http://www.microsoft.com/windows/ie/community/columns/outlookvsoe.mspx, onder het kopje Choosing a default client.
Nou had hem niet zo ingesteld, maar via outlook express dit is mijn standaard email programma. Blijkbaar heeft na deze instelling de pc een reboot nodig want na de tijd werd wel outlook express geopend. Toch bedankt voor de hulp.

LOETKE

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Voor het nageslacht nog even CSA => OFF :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1