Toon posts:

Nieuwe PC

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Binnen kort wil een nieuw systeem kopen, nu heb ik het volgende samengesteld bij 4launch:

Product Prijs
Asus Striker Extreme nForce 680iSLI, SATA2 RAID €230.00
Intel Core 2 Quad Q6600 2.40GHz FSB1066 Box €240.50
Kingston 2x1GB DDR2 SDRAM PC8500 CL5.0 HyperX €97.50
MSI Videokaart PCI-e GeForce 8800GTXOC 768MB 2xDVI/HDCP €454.50
Seagate 320GB SATA 30016MBFDB, ST3320620AS €80.00
Thermaltake Midi Tower Matri x VXVD3000BWAATX No PSU(zwart) €71.00
Zalman Power supply ZM500-HP 500W €88.50

Totaal incl. BTW: € 1263.50

Nu vraag ik me af, of dit een goede prijs is voor dit systeem, en of de kast niet te klein is, want ik las in een review dat deze kast(Thermaltake MidiTower Matri) klein uit valt, en ik weet niet of er een8800GTX in kan.

En misschien heeft iemand hier nog tips voro dit systeem, miss kan iets beter en goed koper?

Ik wil niet meer uitgeven dan 1300 euro

• BHStar
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 24-01 12:47
Ten eerste zijn dit soort topics hier niet meer toegestaan..

Verder kan je beter een E6850 nemen gezien quadcore nog niet ondersteund wordt in games.. En je kan veel beter een 8800gt nemen gezien de performance nagenoeg gelijk is, een marginaal verschil..

• _Apache_
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online

_Apache_

For life.

Vergelijk de prijzen met die in de pricewatch staan.. Verder gaat dit topic op slot omdat je dit zelf allemaal kunt opzoeken, dat wat minimaal verwacht word van een tweaker.. ;)

- Laat die GTX maar schieten en ga voor de GT, ietsje trager, maar vooral 200Eur minder.
- Ga voor 5300 geheugen als je niet wilt overklokken, 6400 als je dit wel wil doen..
- Koop een kast met al een voeding erin, scheelt vaak weer wat Euri's ( Antec Sonata voor ~ 100 Eur )
- Waarom een striker extreme? Gigabyte P35-DS3/4 niet genoeg?
- Processorkoeler niet vergeten?
- Als je weinig verstand van PC hardware hebt, kan je de Best Buy Guide gebruiken, hij is net uitgekomen, dus hartstikke up-do-date :)

[ Voor 24% gewijzigd door _Apache_ op 07-11-2007 12:31 ]

Zero SR/S 17.3kWh / 2.7 kWP PV / Xtend WP 5kW + HRSolar zonneboiler

Verwijderd

Topicstarter
ok dat wist ik niet dat het niet toegestaan is om hier dit soort topics aan te makenr, waar kan ik het dan posten? andere forum deel of is het op het op volledigige forum niet toegestaan?

Maar ik wil een pc om crysis fatsoenlijk te kunnen draaien, Crysis ondersteund quadcore. Verder zal ik eens voor die 8800GT

• _Apache_
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online

_Apache_

For life.

Verwijderd schreef op woensdag 07 november 2007 @ 12:30:
ok dat wist ik niet dat het niet toegestaan is om hier dit soort topics aan te makenr, waar kan ik het dan posten? andere forum deel of is het op het op volledigige forum niet toegestaan?

Maar ik wil een pc om crysis fatsoenlijk te kunnen draaien, Crysis ondersteund quadcore. Verder zal ik eens voor die 8800GT
Het is NIET toegestaan.. GoT gaat er vanuit dat je wel het een en ander zelf uit kunt zoeken..

Mijn opmerkingen zijn zo ie zo al het halve werk, dus begin die allemaal maar is door te nemen en voor jezelf keuzes te maken.

Zero SR/S 17.3kWh / 2.7 kWP PV / Xtend WP 5kW + HRSolar zonneboiler

• the-edge
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23-01 15:38
Het is inderdaad gewoon niet toegestaan, lees de CSL FAQ anders maar even door of CSL Beleid.

[ Voor 21% gewijzigd door the-edge op 07-11-2007 12:36 ]

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Verwijderd schreef op woensdag 07 november 2007 @ 12:30:
Op het hele forum niet inderdaad.
Lijkt me verstandig dat je daar naar gaat kijken. Kaart met zeer veel bang for the buck. Verder zou ik als ik jou was nog even naar het moederbord en geheugen kijken, want volgens mij heb je ze uitgezocht op specs en prijs in plaats van dat je gekeken hebt naar wat je nodig hebt. SLI is imo een beetje een onzinfeature als je niet meteen 2x een 8800GT in SLI zet, en zulk snel geheugen heb je echt niet nodig of je moet al een gigantisch eind willen overklokken.

Er zijn trouwens compatibiliteitslijstjes voor de 8800GTX. Waar weet ik niet precies, maar met de zoekfunctie moet er wel het eea te vinden zijn.

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online

Thandor

SilverStreak

Zie inderdaad het CSL Beleid en de CSL FAQ :). In beide staat een link naar een howto en aan de hand van de BBG's kun je ook prima op weg.

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.