Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Messenger contacts offline

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

sinds enkele dagen ben ik eigenaar van een htc touch(nederlandse versie). Bij mijn eerste wifi-connectie heb ik messenger opgestart en deze werkte perfect. Na de synchronisatie had ik toegang tot mijn mails en zag ik de online contacten. Nu zit ik met het volgende probleem, als het een probleem is natuurlijk...telkens wanneer ik de htc aanzet en ik wil (na internetconnectie) mij aanmelden in messenger dan zie ik geen enkele online contact terwijl er wel degelijk online zijn en al mijn contacten staan nog steeds onaangepast in mijn contactenlijst van de htc.
Dus dacht ik , ik zal eens een synchronisatie doen die voorhanden is bij de windows live, deze verloopt zonder fouten tot ik aan mijn contacten kom, dan stopt hij en geeft hij een foutmelding dat hij mijn contacten niet kan synchroniseren. Nu ik heb er iets op gevonden maar ik vind het vevelend om te doen, telkens vooraleer ik voor de eerste keer aanmeld verander ik van account en geeft ik opnieuw mijn gegevens in, hij synchroniseert opnieuw(zonder fout en met de contacten die er eigenlijk al/nog staan in de lijst) en dan zie ik wel de contacten online. Dan mag ik zoveel keer aanmelden als afmelden en is er geen probleem, maar ik als ik de htc uitschakel en weer aanschakel dan mag ik weer beginnen...

Heeft er iemand een idee wat er vekeerd loopt of wat ik verkeerd doe?

ps: bij de synchronisatieinstellingen heb ik alles aangevinkt behalve de windows live search bar en al mijn hotmail contacten staan op de sim buiten 1 waarvan hij zegt dat de naam te lang is wat ik eigenlijk niet goed begrijp want er staan contacten op waarvan de naam langer is.

groeten

Verwijderd

Vraag het hier. :)

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-11 12:53

Ginz

Trek Superfly 5 powered

HTC Touch - Deel 03

Daar kan je het beter proberen

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-