(powerbook G4, 10.4.10, iTunes, Quicksilver)
In iTunes kan ik niet meer met het toetsenbord navigeren. De spatiebalk bijvoorbeeld, kan normaal gebruikt worden om een nummer te pauzeren, maar bij mij niet. Normaal kan je in de Music Library door het intoetsen van de beginletter van een nummer snel naar dat nummer navigeren, of met de pijltjestoetsen naar een volgend nummer bewegen. Ik niet. Ik kan nog wèl dingen typen in velden die daar expliciet voor bedoeld zijn, zoals het zoekveld.
Ik heb het idee dat het niet meer werkt sinds ik QuickSilver geïnstalleerd heb, maar daar ben ik niet 100% zeker van.
Mogelijke oplossingen die ik reeds geprobeerd heb, maar die geen effect hadden:
[update]
Niemand? Iedereen op luipaard overgestapt?
[update2]
Toch raar dat ik weer de enige ben met dit probleem...
In iTunes kan ik niet meer met het toetsenbord navigeren. De spatiebalk bijvoorbeeld, kan normaal gebruikt worden om een nummer te pauzeren, maar bij mij niet. Normaal kan je in de Music Library door het intoetsen van de beginletter van een nummer snel naar dat nummer navigeren, of met de pijltjestoetsen naar een volgend nummer bewegen. Ik niet. Ik kan nog wèl dingen typen in velden die daar expliciet voor bedoeld zijn, zoals het zoekveld.
Ik heb het idee dat het niet meer werkt sinds ik QuickSilver geïnstalleerd heb, maar daar ben ik niet 100% zeker van.
Mogelijke oplossingen die ik reeds geprobeerd heb, maar die geen effect hadden:
- iTunes herinstalleren;
- nieuwe useraccount aanmaken, daarmee inloggen;
- QS uitschakelen;
- QS deinstalleren;
- 'help!' schreeuwen op Apple forums
[update]
Niemand? Iedereen op luipaard overgestapt?
[update2]
Toch raar dat ik weer de enige ben met dit probleem...
[ Voor 14% gewijzigd door klokop op 19-11-2007 09:30 ]
"Passing silhouettes of strange illuminated mannequins"