iPhoto afbeeldingen benaderen buiten iPhoto

Pagina: 1
Acties:

• whitehouse
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-12-2025
Als ik in de Finder van Leopard naar 'afbeeldingen' ga, zie ik het icoontje van iPhoto staan. Hier kan ik op klikken om iPhoto op te starten. Is het mogelijk om de afbeeldingen van iPhoto buiten iPhoto om te zien? (desnoods iPhoto starten om ze in orgineel formaat te bekijken)

| www.everythingisspiritual.com | www.mosaic.org |

• Speedpete
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-01 20:30

Speedpete

was barman

Rechterklik (of control-klik) op de library (het iPhoto-icoontje in de afbeeldingen-map) en kiezen voor 'Toon Pakketinhoud'.

Heb op m'n vers geinstalleerde powerbook nog geen foto's staan dus de verdere structuur kan ik niet toelichten, maar je zou nu een heel eind moeten kunnen komen.

Apple raad het wijzigen van de structuur echter af, maar een beetje graafwerk en bekijken moet geen probleem zijn.

[ Voor 42% gewijzigd door Speedpete op 07-11-2007 10:11 ]

Object-oriented programming offers a sustainable way to write spaghetti code | Hoe vleugels wel werken.

Verwijderd

Ik weet niet welke iPhoto je hebt, maar in iPhoto '08 hoef je de fotos niet perse te importeren in het iPhoto formaat... je kan je eigen directory structuur voor bv. je fotos aanhouden, en bij het importeren in iPhoto aangeven dat je de fotos op de originele plek wil laten staan.

Tis geen oplossing voor je wat je vraagt, maar misschien wel een goede tip voor de volgende keer. Ik maak er sinds iPhoto '08 in ieder geval op deze manier gebruik van.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2007 10:14 ]