Toon posts:

pc laad geen dvd meer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo

sinds kort heb ik een vervelend probeelmpje:
mijn pc laad geen dvd's of cd's meer. als ik er een dvd instop komt er geen titel te staan bij mijn dvd speler, en ik kan hem ook niet afspelen. wel kan ik de dvd openen maar dan heb ik alleen de mappen waar de dvd bestanden instaan. dit ligt niet aan mijn dvd speler, dit weet ik omdat, als ik mijn stick in de usb stop komt die er ook niet. en het zelfde geld voor mijn cardreader.

wie weet wat het zou kunnen zijn? 7(8)7

• Arethusa
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20-02 14:52

Arethusa

Niet die server

Autorun uitgeschakeld? Misschien kun je deze tip proberen. Deze tip gaat over uitschakelen, wellicht kun je autorun hier ook weer inschakelen.

I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs

Verwijderd

Topicstarter
als ik tuis ben ga ik het meteen proberen
thx

Verwijderd

Topicstarter
Arethusa schreef op woensdag 07 november 2007 @ 08:42:
Autorun uitgeschakeld? Misschien kun je deze tip proberen. Deze tip gaat over uitschakelen, wellicht kun je autorun hier ook weer inschakelen.
helaas werkt ook niet, ik heb ook niet het idee dat het hem in de autorun zit, want waarom doet hij het dan wel als ik opnieuw opstart?

• Dukey
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-02 20:53

Dukey

Ik heb dit getypt hier -->

Verwijderd schreef op woensdag 07 november 2007 @ 14:29:
[...]

helaas werkt ook niet, ik heb ook niet het idee dat het hem in de autorun zit, want waarom doet hij het dan wel als ik opnieuw opstart?
En wanneer stopt het met werken NA de reboot?

Ook wel de allergrootste _ _ _ _ _ (vul in met blokletters)

Verwijderd

Topicstarter
Dukey schreef op woensdag 07 november 2007 @ 15:35:
[...]

En wanneer stopt het met werken NA de reboot?
als ik de dvd of usbstick uit mijn pc haal. als ik hem er dan weer instop doet hij het niet

Verwijderd

Topicstarter
allemaal bedankt voor de reacties, hij doet het weer maar vraag niet hoe ik het gedaan heb.
Pagina: 1