[iWork] organizational chart

Pagina: 1
Acties:
  • 132 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Jpjedi
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 06-12-2025
Ben sinds kort overgestapt en heb er gelijk iwork bijgekocht vanwege de presentatie kwaliteiten. Echter nu wil ik een organizational chart maken en daar kan ik gewoon niets van vinden. Er lijkt hier op GoT ook geen echt iwork topic te zijn om deze vraag te dumpen.

Organizational chart in iwork:
-hoe
-templates?

• Sijmen
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-10-2025
Ik weet niet fo iWork hier de tools voor heeft. In ieder geval gebruik ik voor dit soort dingen meestal OmniGraffle.

• Jpjedi
Sijmen schreef op woensdag 07 november 2007 @ 06:09:
Ik weet niet fo iWork hier de tools voor heeft. In ieder geval gebruik ik voor dit soort dingen meestal OmniGraffle.
Ik ga die ff proberen.. bedankt voor de tip.

Iwork moet dit wel gaan krijgen in de toekomst want anders kunnen ze echt niet concurreren. Grafisch subliem maar het moet ook functioneel zijn dunkt me.

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-02 20:46

dawuss

gadgeteer

Microsoft Office bevat dit standaard ook niet hoor, dat zit alleen in Visio en die is er niet voor de Mac :)

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

Verwijderd

Omnigraffle is een zeer goed en gebruiksvriendelijk programma, echt een aanrader.
Het is een soort programma als MS Visio (al heeft Omnigraffle iets minder mogelijkheden volgens mij).

• Jpjedi
Visio en office heb ik op de pc maar ik ben overgestapt en zoek nu voor al mijn werk op de mac alternatieven. Maar inderdaad hij zat niet standaard in Visio aar in Powerpoint had je wel templates en standard shapes voor een organigram. Vandaar had ik wel verwacht dat er autoshapes in iwork zouden zitten.

• tonyisgaaf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
dawuss schreef op woensdag 07 november 2007 @ 10:30:
Microsoft Office bevat dit standaard ook niet hoor, dat zit alleen in Visio en die is er niet voor de Mac :)
Ehm, Microsoft Word 2004 for Mac (11.3.8) >> Insert >> Object... >> Microsoft Organization Chart?

NL Weerradar widget Euro Stocks widget Brandstofprijzen widget voor 's Dashboard

• Jpjedi
verrek zeg!

word 2004 heeft het gewoon :D Thanks voor de tip.

Ik hou van simpel en doeltreffend en dan voldoen beiden eigenlijk wel. Visio is niks voor mij,

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-02 20:46

dawuss

gadgeteer

tonyisgaaf schreef op woensdag 07 november 2007 @ 17:52:
[...]

Ehm, Microsoft Word 2004 for Mac (11.3.8) >> Insert >> Object... >> Microsoft Organization Chart?
Ah, ik wist niet dat dat een losse tool was. Nu heb ik ook nog nooit van m'n leven behoefte gehad aan een programma dat alleen maar organization charts kan maken, maar mooi dat het bestaat :P

Wat betreft Visio blijft mijn punt staan: jammer dat dat er niet is voor de Mac (al ben ik nu groot OmniGraffle fan :))

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

Pagina: 1