Ontbrekende titel op Tweakers.net Frontpage

Pagina: 1
Acties:

• timonb
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 29-04-2025
Wonderbaarlijk vind ik het dat Nu.nl een headline heeft met de naam Firewall van Leopard beschadigt programma's (link)

Als dit voorval in de omstandigheid zou gebeuren van Windows, dan zou heel tweakers op de kop staan. Een headline met minimaal 100 reacties. In geval van Mac OS/X geen headline.

Is dit toevallig een vorm van censuur? Mij ontgaat in ieder geval waarom dit niet breed uitgemeten staat op Tweakers. Iemand die een reden kan bedenken?

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:46
timonb schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 23:10:
Wonderbaarlijk vind ik het dat Nu.nl een headline heeft met de naam Firewall van Leopard beschadigt programma's (link)

Als dit voorval in de omstandigheid zou gebeuren van Windows, dan zou heel tweakers op de kop staan. Een headline met minimaal 100 reacties. In geval van Mac OS/X geen headline.

Is dit toevallig een vorm van censuur? Mij ontgaat in ieder geval waarom dit niet breed uitgemeten staat op Tweakers. Iemand die een reden kan bedenken?
Kort antwoord: omdat je je nieuws in de nieuwssubmit moet gooien en niet op het forum. ;) Als het echt zo'n krititeke fout is dan komt het vast wel op de frontpage. :)

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:35
timonb schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 23:10:
Dit is nog niet opgepakt door onze redactie, mogelijk omdat het over het hoofd is gezien (ja, dat kan, ondanks dat jij doet denken alsof er niet omheen is te komen :z). Wij doen in geen enkele vorm aan censuur.

En inderdaad, in plaats van je gal te spuwen had je het nieuws ook zelf kunnen submitten.

[ Voor 8% gewijzigd door Hahn op 06-11-2007 23:21 ]

The devil is in the details.

• timonb
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 29-04-2025
Hahn schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 23:21:
En inderdaad, in plaats van je gal te spuwen had je het nieuws ook zelf kunnen submitten.
Gal spuwen is toch makkelijker! Overigens wist ik niets van deze functionaliteit af, daar ik ook geen beheerder ben van Tweakers. Ik lees graag de nieuwsberichten op Tweakers ;)

Dank u voor uw reactie!

• Hahn
Zeg maar 'jij' hoor.

[ Voor 5% gewijzigd door Hahn op 07-11-2007 00:27 ]

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Voor de volledigheid: de submit voor nieuws en meuk kan op http://tweakers.net/etc.dsp?Action=Newssubmit gevonden worden :).

• Hahn
Dat zei Jaap-Jan toch ook al :? :P

Pagina: 1