Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Feature] Massive Image Url Changer

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

• Steephh
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-11 04:40
Whehe, weer een geniale topic title.. :9

Ok.. Ik zat aan het volgende te denken... Ik heb nu veel van mijn plaatjes op GOT gehost op een aparte map, 'tweakers' op mijn provider hosting.. Nu wil ik dat toch eens gaan verplaatsen naar mijn externe hosting.. Alleen moet ik dan alle topics afgaan om te kijken of ik er ooit plaatjes in heb gepost en kijken of deze op mijn providerhosting staan om vervolgens deze stuk voor stuk te gaan veranderen naar mijn nieuwe hosting.

Dit zou handmatig nogal veel tijd kosten, laat staan dat gesloten topics (die misschien voor andere users belangrijk zouden kunnen zijn) een dode link zouden krijgen.

Mijn idee is dus alsvolgt.. Een user geeft 2 url's op:

Old: http://www.xs4all.nl/~username/tweakers
New: http://www.namesite.nl/tweakers

Vervolgens loopt een script alle waarden in de geposte reacties en veranderd Old in New.

Lijkt me weinig moeite om een dergelijk script te bakken. Om misbruik te voorkomen en topics te slopen misschien een functie inbouwen die kijkt of de nieuwe links ook daadwerkelijk bestaan. :)

_@/'

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:57

crisp

Devver

Pixelated

Weet je hoeveel reacties er in onze database zitten? Je kan je dan vast ook wel voorstellen dat zoiets verschrikkelijk zwaar is om uit te voeren dus dat we daar niet echt op zitten te wachten...

Intentionally left blank

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Plus dat kees en ik een devver die zoiets verzint en live zet persoonlijk komen kielhalen :P

Beetje kip en het ei probleem, dit is eigenlijk alleen zonder extreem zware load op kleine fora's te implementeren, maar dan iun je net zo goed ff je paar berichten nalopen. Bij meer dan 2 miljoen berichten is zoiets echt niet grappig meer :)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Dit topic is gesloten.