Toon posts:

data-directories van Generals en ZH veranderen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand of je de standaardlocatie van de mappen "Command & Conquer Generals data" en " - Zero Hour data" kunt wijzigen en zo ja waar?

Ze staan nu dus onder "mijn documenten" maar ik zou ze liever onder de map van de betreffende game hebben, om het overzichtelijk te houden.

Google heeft me tot dusver niets opgeleverd. :|

Edit: het betreft hier de TFD-versie

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2007 22:31 ]

• SmiGueL
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:56
Je kunt bij de eigenschappen van de Generals map instellen om deze te 'verbergen'

Pin me er niet op vast dát het werkt, maar áls het werkt is je probleem (onoverzichtelijkheid) snel en simpel opgelost :)

[ Voor 9% gewijzigd door SmiGueL op 06-11-2007 22:36 ]

Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Gaat niet, ge kunt wel u 'mijn documenten' verplaatsen naar een andere locatie, rechtermuisknop -> properties.

Die spellen slaan alles op in hun map omdat ge zit met een multiuser enviroment, en iedere user wil zijn eigen saves ;)

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Verwijderd

Topicstarter
Nee, ik wil mijn documenten gewoon laten staan maar niet laten vervuilen door zulk soort mappen.

Op mijn pc is maar een user, (ik dus :P ) en er is een inactief guest-account. Kan het dan ook niet?

Verwijderd

Topicstarter
Nee, het werkt niet.

Aan de linkerkant van explorer zie je de mappen nog wel staan, aan de rechterkant zijn ze wel weg.

Ik vind het vaag dat ik niet zelf een pad kan aangeven waar hij die ongein laten moet...

Edit: na de volgende dag de pc opnieuw opgestart te hebben zijn ze wel verborgen, ook links. Het werkt dus wel. Thanx!

Deze kan op slot!

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2007 11:16 ]

• lullebakman
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 30-11 09:17
Ik heb ook geprobeerd deze mappen te verbergen, maar dan wordt je profiel niet geüpdated. Bijvoorbeeld de map van de vorige keer wordt niet meer onthouden enz.

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:56
Tikje van SGD naar SPV aangezien dit een vraag betreft :)

• sjongenelen
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:01
probeer het eens te zoeken in je register... al betwijfel ik het want waarschijnlijk staat het ingesteld als %userprofile% (en die zou ik niet veranderen)

you had me at EHLO

Pagina: 1