Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• freestyler2
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
Van mijn baas kan ik kiezen uit een MDA II of een MDA Compact, welke raden jullie aan en waarom ?

Overigens zag ik dat er op beide aparaten geen wifi verbinding zat, is het mogelijk om alsnog los bijvoorbeeld een wifi adapter of iets dergelijks erbij te kopen ?
Verders zag ik op de nav4all site dat het met beide toestellen mogelijk was om er navigatie op te zetten dus dat moet ook geen probleem zijn en een GPS ontvanger heb ik nog van mijn oude toestel ...

Maar wat ik dus van jullie wil weten is:
- Welk toestel moet ik kiezen
- Waar kan ik een wifi ontvanger kopen voor zo'n MDA

Ik moet het uiterlijk Donderdag laten weten aan mijn baas welke het gaat worden ( jullie zullen trouwens wel afvragen waarom die 2 oude dingen aanbiedt en waarom niet een nieuwe MDA met standaart WIFI etc.. nou dat komt omdat mijn baas een serie van deze dingen heeft opgekocht en te gierig was om iets meer uit te geven voor betere dingen 8)7 )

Tenzij je naam Google is hou op met te doen alsof je alles weet.

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-11 12:53

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Lees de topics van de desbetreffende toestellen, neem de informatie op en maak zelf een beslissing.

Als je moet gaan luisteren naar onze adviesen, dan moet je volgens A de MDA II nemen, B zegt dat je de MDA Compact moet nemen, C zegt dat geen MDA's moet nemen, maar de niet_t-mobile_versie en D zegt dat je veel beter een Nokia kan nemen. Oftewel, ieder zijn persoonlijke voorkeur, waar jij niet aan hebt.

Succes met je keuze :)

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Dit topic is gesloten.