Maak van jouw probleem niet mijn probleem
-1 FlameBait, eh ik bedoel -1 Overgewaardeerd 
---------------------------------------------
Dan vraag ik me af: "Waarom plaats je die reaktie dan

---------------------------------------------
Dan vraag ik me af: "Waarom plaats je die reaktie dan
-1 FlameBait, eh ik bedoel -1 Overgewaardeerd.
het is een leuk berichtje maar +2 vind ik persoonlijk veel.
't is nog altijd quote (eerst de u dan de o)Op dinsdag 13 februari 2001 10:40 schreef Tabaqui het volgende:
[qoute]-1 FlameBait, eh ik bedoel -1 Overgewaardeerd. [/qoute]
tnx
Jaymz heeft deze fout ook wel eens gemaakt
Was hem net aan het verbeteren't is nog altijd quote (eerst de u dan de o)
Jaymz heeft deze fout ook wel eens gemaakt
Nou, vooruit dan maar weer. (waarom kan ik me bek niet houwe, als ik weet dat degene die de "fout" maakt, deze zelf ook wel zal zien.)
Het houd je wel bezig, misschien dat je een keer wat sneller nadenkt 
* tabaqui weet niet hoe snel je nadenkt, je reactievermogen is in elk geval goed
* tabaqui weet niet hoe snel je nadenkt, je reactievermogen is in elk geval goed
Ben wel eens traag van begrip.Op dinsdag 13 februari 2001 10:58 schreef Tabaqui het volgende:
Het houd je wel bezig, misschien dat je een keer wat sneller nadenkt
Motto: to Surf and Protect.
'K heb alleen m'n modpet niet bij me (gisteren tijdens een troll-achtervolging afgewaaid)
[edit: En ik ken niet typen, maar dat was al bekend bij de meerderheid]
Ik wist wel dat het hier gezellig zou zijn. weet nu tenminste zeker dat ik blijf hangen hierzoOp dinsdag 13 februari 2001 11:00 schreef Jaymz het volgende:
[..]
Ben wel eens traag van begrip.
Motto: to Surf and Protect.
'K heb alleen m'n modpet niet bij me (gisteren tijdens een troll-achtervolging afgewaaid)
[edit: En ik ken niet typen, maar dat was al bekend bij de meerderheid]
Oja, die modpet vind je denk ik wel weer terug, en anders moet je nieuwe gaan halen
Moet je d'r natuurlijk wel wat bijschrijvenOp dinsdag 13 februari 2001 11:03 schreef Tabaqui het volgende:
[..]
Ik wist wel dat het hier gezellig zou zijn. weet nu tenminste zeker dat ik blijf hangen hierzo
Oja, die modpet vind je denk ik wel weer terug, en anders moet je nieuwe gaan halen

Jah, maar daar staat wel wat tegenover. (dit had er dus bijgemoeten)
Pagina: 1