so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt
En probeer dan nog eens
Welke bestanden bedoel je precies?FileNox schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 20:47:
verwijder vervolgens je tempory bestanden etc (bev met CCleaner)
C:\Documents and Settings\GEBRUIKERSNAAM\Local Settings\Temp
- Alleen de inhoud, niet de map zelf verwijderen -
En zorg er wel voor dat verborgen mappen weergeven aan staat
[ Voor 80% gewijzigd door filenox op 06-11-2007 21:17 . Reden: map vergeten ]
Tijdens de installatie van iTunes verschijnt de bovenstaande foutmelding al, dat is aan het einde van de installatie, bij het registeren van de iTunes-automatiseringsserver (wat dat ook moge zijn, Google geeft zelfs geen hits (behalve dit topic)), zie het volgende beeld:
[ Voor 6% gewijzigd door argro op 06-11-2007 22:31 ]
Gewoon iTunes eraf halen inclusief alle troep die hij achterlaat en het er opneiuw opzetten?
Heb ik al geprobeerd, op vele manieren, iedere keer zonder succes. De setup blijft hangen bij de iTunes-automatiseringsserver.FerdiV schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 22:30:
Ow ja zo zag Windows eruit
Gewoon iTunes eraf halen inclusief alle troep die hij achterlaat en het er opneiuw opzetten?
PSN: djmurcielago
Ja, aanwezig (net als bij vorige installaties van iTunes overigens) maar ook deze heb ik beide al uitgezet tijdens de installatie, ook geen oplossing voor het probleem.Murcielago schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 23:11:
virusscanner of firewall aanwezig?
If it ain't broken it doesn't have enough features
Helaas, ook dat werk niet.Apache schreef op woensdag 07 november 2007 @ 10:12:
K'had hetzelfde bij deze update, zonder uninstall nieuwe volledige gedownload, gestart, kon kiezen voor herstellen, werkte weer.
Ik zag vandaag wel iets raars, bij het downloaden van de setup duurde de laatste paar 100kb zeer lang. Totaan 99% was de snelheid maximaal maar de laatste paar 100kb gingen byte voor byte leek het wel. Kan dit een oorzaak zijn van een brakke setup of iets dergelijks? Ik ben radeloos inmiddels, heb al van alles geprobeerd, snap er niets van. Jarenlang heeft iTunes als een zonnetje gedraait en nu opeens zoiets vreemds.
Installeer iTunes en negeer de foutmelding. Verwijder QuickTime en download de vorige versie via de volgende link: http://www.apple.com/supp...uicktime72forwindows.html. Installeer deze versie van QuickTime en klaar is kees.