Een schoonbroer van mij is kort geleden een bedrijfje gestart. Hij heeft toen een website laten maken door iemand, maar hij is er niet zo tevreden over. De site is compleet in html, en de site ziet er niet zo professioneel uit. Hij heeft mij gevraagd of ik eens een keer wilde kijken of ik wat aan kon passen, of een hele nieuwe site te bouwen.
Ik kan wel een basis website bouwen in Adobe Dreamweaver. Maar dan word het een complete html site (ik heb geen verstand van andere vormen van sites zoals php etc.). En ik krijg geen mooie layout. Photoshop beheer is wel redelijk tot goed.
Nu zoek ik een programma om websites mee te bouwen, waar standaard layouts in zitten die je wat aan kan passen. Het programma moet een andere mogelijkhoud hebben dan html.
Wie kan mij programma's aanbevelen?
Ik kan wel een basis website bouwen in Adobe Dreamweaver. Maar dan word het een complete html site (ik heb geen verstand van andere vormen van sites zoals php etc.). En ik krijg geen mooie layout. Photoshop beheer is wel redelijk tot goed.
Nu zoek ik een programma om websites mee te bouwen, waar standaard layouts in zitten die je wat aan kan passen. Het programma moet een andere mogelijkhoud hebben dan html.
Wie kan mij programma's aanbevelen?