Ik heb wel eens zin om terminator stijl met grof geschut huis te houden. Wie weet een cheat voor alle wapens? (heb gezocht op inet maar niet gevonden, kan me echter niet voorstellen dat ie er niet is)
Verwijderd
tssss,
slappe smoes, je kunt gewoon het level niet halen!
Heb je trouwens ooit van een "search-engine" gehoort?
Daar kun je sites op zoeken met cheats.
Probeer anders www.ik-kan-het-niet-alleen-dus-cheat-ik-maar.nl
Heb je trouwens ooit van een "search-engine" gehoort?
Zoals ik al zei, ik heb gezocht op inet en nergens een cheat voor alle wapens gevonden, wel god-mode, ammo, geen WAPENS.
En ja waarschijnlijk ben ik niet goed in dit spel, ik heb alleen helaas geen tijd om een level 10 x te spelen voordat ik hem haal.
Hoepel alsjeblieft op met je bijdehante links, want ik vroeg om een wapens-cheat, en niet naar een link. Google en megagames heb ik echt al geprobeerd, anders postte ik hier geen vraag...
En ja waarschijnlijk ben ik niet goed in dit spel, ik heb alleen helaas geen tijd om een level 10 x te spelen voordat ik hem haal.
Hoepel alsjeblieft op met je bijdehante links, want ik vroeg om een wapens-cheat, en niet naar een link. Google en megagames heb ik echt al geprobeerd, anders postte ik hier geen vraag...
ROFL :D:D:DOp dinsdag 13 februari 2001 14:53 schreef Decs het volgende:
Damn, heb ik em net gevonden, hoef je geen link meer
Jezus wat een stelletje zeikerds zijn jullie zeg (nou ja, de meeste dan)
Hij vraag toch niet wat jouw mening is wat cheaten betreft???? Als je nou niets zinnigs te melden hebt, post dan niet!tssss,
Heb je trouwens ooit van een "search-engine" gehoort? Daar kun je sites op zoeken met cheats.
We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.
Verwijderd
Shuddup, WUSS. Reageer voortaan eerderOp woensdag 14 februari 2001 16:40 schreef Larzan het volgende:
Jezus wat een stelletje zeikerds zijn jullie zeg (nou ja, de meeste dan)
Hij vraag toch niet wat jouw mening is wat cheaten betreft???? Als je nou niets zinnigs te melden hebt, post dan niet!
Pagina: 1