Heb net een laptop aangeschaft. Heb thuis een linksys WRT54G router waar ik met me oude pc via UTP kabel internet ontving en me huisgenoot draadloos. Ik heb Orange family verbinding. De wireless security instellingen van de router waren zo dat er geen beveiliging op zat maar een mac filter met alleen het adres van de computer van me huisgenoot zodat alleen zij erop kan. Nu heb ik dus een laptop, en wil ik ook draadloos internetten. Ik kwam niet in het menu van de router, waarschijnlijk omdat het ip van de router verandert was en ik wist niet naar wat. Heb het gereset. Opnieuw ingesteld en klaar ik had internet op me laptop. Maar toen moest me huisgenoot nog internet, zou moeten werken zou je denken. Maar nee. Heb alle securities uit gezet, geen mac filters, iedereen die ook maar in de buurt is kan op mijn router komen en lekker gratis internetten, behalve me huisgenoot
. Haar computer herkent de router wel, signaal is goed, er staat automatisch, dan zou die automatisch verbinding moeten maken, doet ie niet, ik dubbelklik, dat ding probeert verbinding te maken en dan houd ie opeens op en heeft ie nog geen verbinding.
Ik ben radeloos en ik krijg op me kop omdat ik zonodig aan die router moest zitten.
Please help alstublieft
Ik ben radeloos en ik krijg op me kop omdat ik zonodig aan die router moest zitten.
Please help alstublieft