Ik zit met een probleempje. Ik wil weer aan de slag met overklokken aangezien mijn proc altijd op mijn p5b deluxe op 3.4Ghz heeft gedraaid wilde ik dit weer gaan doen. Alleen nu laat mijn nieuwe P5E met de X38 chipset niet toe dat ik de Vcore verhoog. Iemand enig idee hoe dit komt en waarom dit niet kan?
Wat heb ik al gedaan?:
- In de handleiding gekeken
- Op google gezocht onder verschillende vraagstellingen
- Op GoT gezocht naar een oplossing
- Bios update
Allen hadden geen resultaat.
Systeem specs:
E6600 @ Stock
P5E, X38
4GB Team Xtreem pc6400 cl5
2400Pro(Ik wacht op mijn 8800gt)
Creative X-fi Extreme Gamer.
Thermaltake Tough Power 600W
Windows Xp 32 bit en Vista business 64 bit.
Edit: Even wat meer info, als ik dus ga naar het tabje Extreme Tweaker in mijn bios kan ik daar alles wat met overclocken te maken heeft instellen. Ik kan de fsb enzo verhogen en de memory settings aanpassen maar hij laat me geen enkel voltage aanpassen, ze blijven dus allemaal op auto staat. Sterker nog ik krijg geen eens dat tabelletje waarin je de settings kan selecteren.
Wat heb ik al gedaan?:
- In de handleiding gekeken
- Op google gezocht onder verschillende vraagstellingen
- Op GoT gezocht naar een oplossing
- Bios update
Allen hadden geen resultaat.
Systeem specs:
E6600 @ Stock
P5E, X38
4GB Team Xtreem pc6400 cl5
2400Pro(Ik wacht op mijn 8800gt)
Creative X-fi Extreme Gamer.
Thermaltake Tough Power 600W
Windows Xp 32 bit en Vista business 64 bit.
Edit: Even wat meer info, als ik dus ga naar het tabje Extreme Tweaker in mijn bios kan ik daar alles wat met overclocken te maken heeft instellen. Ik kan de fsb enzo verhogen en de memory settings aanpassen maar hij laat me geen enkel voltage aanpassen, ze blijven dus allemaal op auto staat. Sterker nog ik krijg geen eens dat tabelletje waarin je de settings kan selecteren.
[ Voor 27% gewijzigd door MeijsteR op 06-11-2007 17:39 ]