Ik krijg het onderstaande beeld van m'n MCE interface als ik via VNC op de MCE pc ga kijken/werken. Het 'gewone' bureaublad krijg ik wel goed in beeld, het is alleen de MCE interface die er zo (zwart met gele strepen) uitziet. Het maakt daarbij niet uit welke resolutie er geselecteerd is op de MCEpc. En of ik MCE full screen danwel windowed draai. Ook al verschillende versies van en settings in VNCviewer geprobeerd.
Het gekke is dat ik hem soms wél goed (leesbaar) in beeld krijg. Ik weet niet wat ik dan anders doe of gedaan heb. Geen verschil in manier te ontdekken. Dus blijkbaar is het wel mogelijk om het goed te krijgen. Het heeft vast te maken met de 'aanslag' (aanspraak) die de MCE interface op de grafische kaart doet. Het gaat om een onboard ATi Radeon X1250 (690g) chip met de laatste ATi Catalyst drivers (7.10 )......
Weet iemand wat hier aan de hand is en hoe ik het op kan lossen?
Het gekke is dat ik hem soms wél goed (leesbaar) in beeld krijg. Ik weet niet wat ik dan anders doe of gedaan heb. Geen verschil in manier te ontdekken. Dus blijkbaar is het wel mogelijk om het goed te krijgen. Het heeft vast te maken met de 'aanslag' (aanspraak) die de MCE interface op de grafische kaart doet. Het gaat om een onboard ATi Radeon X1250 (690g) chip met de laatste ATi Catalyst drivers (7.10 )......
Weet iemand wat hier aan de hand is en hoe ik het op kan lossen?