Toon posts:

Bulders Gate 2 Vragen..

Pagina: 1
Acties:
  • 112 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
ik heb wat algemene BG2 vragen , ten eerste .
waar kan ik die patch neerhalen waar je die extra shop's in de adventures mart krijgt.

en is er iemand die weet waar een beschrijving van alle spells staat op het net.

ook wil ik graag weten hoe het zit met die speed factor , is 1 nou heel goed of heel slecht. en de hit points 1d8+1 is dat beter dan 2d4 ?

Verwijderd

je kunt beter zoveel mogelijk dobbelsteenjes hebben. Bij 1d8 heb je nog altijd kans om 1 te gooien, terwijl je bij 2d4 altijd minimaal 2 hebt.

verder is de speedfactor: hoe hoger hoe beter.

Verders kun je beschrijvingen van de game in elk PC blad vinden. Of tik gewoon bij een search engine de woorden : Baldurs Gate 2 in, en er rollen allemaal matches uit. Ongetwijfeld zijn er 8 van de 10 recenties.

graag gedaan :)

• GaiusBertus
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-07-2022

GaiusBertus

aka Gajes

Speed factor hoe hoger hoe beter? Ik dacht dat BG2 de core rules van AD&D 2nd Edition gebruikte en daar geldt toch echt hoe lager de speed factor hoe beter.

Yeah well, that's just, ya know, like, your opinion, man.

Verwijderd

KZZMZ, mijn fout.

Luister maar naar GaiusBertus, maar voor de rest klopt mijn info...toch?

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:01

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op dinsdag 13 februari 2001 11:15 schreef ShaiHulud het volgende:
Luister maar naar GaiusBertus, maar voor de rest klopt mijn info...toch?
Yep, nou klopt het ;)

Verwijderd

Topicstarter
Thnx voor de reacties , wat ik alleen nog graag weten wil is , waar ik die shop patch kan downen.

en moet ik in chapter 2 dat gecursede wijf eruit gooien of die vent verslaan , want dat wil niet echt lukken . met die vent bedoel ik de geen die haar heeft gecursed , en waar je dan verhaal moet gaan halen.

• tntkiller
  • Laatst online: 02-01 22:26
hier haal je een bestandje af (maar 2K)daarmee krijg je de shops die in de bonus cd staan ook op jou versie waar geen bonus cd bijzat ze hebben dit bestand van de maker zelf gekregen dus is niet illegaal

http://www.bgdungeon.com/

Iseci

Verwijderd

Mooi zo Sykesman, nu je antwoord hebt op al je vragen mag je ons allemaal bedanken en ons een taart toesturen (iets anders lekkers mag ook) :Y)

Verwijderd

Topicstarter
Yep bedankt allemaal , alleen wil ik nog graag weten wat te doen met jaheira inruilen ja of nee ?

Verwijderd

sorry, daar weet ik nix van, ik heb het spel namelijk zelf niet :(

maar ik wil wel taart :)

• GaiusBertus
  • Laatst online: 25-07-2022

GaiusBertus

aka Gajes

Op dinsdag 13 februari 2001 14:28 schreef Sykesman het volgende:
Yep bedankt allemaal , alleen wil ik nog graag weten wat te doen met jaheira inruilen ja of nee ?
Jaheira's curse oplossen is opzich nog best wel een aardige quest dus die zou ik in ieder geval doen (voor de xp. Die xp-cap van 2950000 moet natuurlijk wel gehaald worden ;)). Verder moet je dan zelf beslissen of je Jaheira cool vind. Als je hoofdfiguur een man is kan je nog een soort van romatische relatie met haar krijgen, dat is wel leuk maar kan ook met Aerie of Viconia (maar ik vind Jaheira het leukst want Aerie is een zeikwijf en Viconia is Evil).

Yeah well, that's just, ya know, like, your opinion, man.

• Warbringer
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 17-02 10:14
Kan btw. de Exp Cap van BG1 verwijderd/verhoogd worden?

I want to live forever, so far.. so good.

Verwijderd

Op dinsdag 13 februari 2001 20:24 schreef Warbringer het volgende:
Kan btw. de Exp Cap van BG1 verwijderd/verhoogd worden?
www.teambg.com
Pagina: 1