Ik ben op zoek naar een oplossing om mijn PC draadloos te verbinden met mijn versterker. Er bestaan hiervoor allerhande manieren. Logitech heeft bijvoorbeeld een aantal interessante producten hiervoor via bluetooth of wifi. Ook Abit heeft een leuk toestelletje dat je via je draadloze router met je pc kan laten verbinden. Wat is dan het probleem zou je zeggen? Wel, ik wil de mogelijkheid hebben om twee sets van boxen aan te sluiten. 1 draadloos via mijn versterker, en 1 met kabel (bijv. koptelefoon) aan de pc zelf, als ik wil gamen zonder dat mijn vriendin er last van heeft. Zo een systeem is echter minder evident. Ik zoek dus eigenlijk dit systeem:http://www.diskidee.nl/20...-installatie-sturen/6100/
maar dan met de extra mogelijkheid om aan de pc-kant een jack-plug van mijn koptelefoon in te steken zodat ik het geluid niet via mijn versterker uit de boxen laat komen, maar via mijn koptelefoon. En graag had ik dat alles ook nog eens zo gehad dat ik de koptelefoon kan laten insteken zodat ik niet telkens onder mijn bureau moet inkruipen...
Ik heb samen met iemand van een pc-winkel al een weekje naar een systeem gezocht, maar kan maar geen oplossing vinden. Iemand enig idee?
maar dan met de extra mogelijkheid om aan de pc-kant een jack-plug van mijn koptelefoon in te steken zodat ik het geluid niet via mijn versterker uit de boxen laat komen, maar via mijn koptelefoon. En graag had ik dat alles ook nog eens zo gehad dat ik de koptelefoon kan laten insteken zodat ik niet telkens onder mijn bureau moet inkruipen...
Ik heb samen met iemand van een pc-winkel al een weekje naar een systeem gezocht, maar kan maar geen oplossing vinden. Iemand enig idee?
BOE