Toon posts:

Hoe kan ik printen via Parallels in Win XP?

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een iMac met Leopard.
Op deze Mac heb ik Parallels geïnstalleerd met daarop Windows XP.

Hoe kan ik in XP Printen?
Het lijkt mij dat ik de canon Pixma MP510 kan gebruiken want deze is via USB aangesloten op mijn iMac.

Heeft iemand een idee?

• Frietsaus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Ik deed dat altijd door de printer te delen in Mac OS X, dan in de WinXP machine in Parallels Bonjour for Windows te downloaden en de printer te zoeken en toe te voegen. Het zal vast anders kunnen, maar dit werkte voor mij. :)

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Hoi LoLoLoL, welkom op GoT :)

Hier op GoT verwachten we enige mate van eigen inzet. Zo verwachten we dat je eerst zelf uitgebreid onderzoek doet en zelf dingen probeert voordat je een topic opent. Mocht je er dan niet uitkomen, dan mag je een topic openen, waarin duidelijk staat wat je zoekt, wat je al geprobeerd hebt en wat het resultaat daarvan was. Zo is wordt er in de handleiding van Parallels stap-voor-stap beschreven hoe je kunt printen vanuit Parallels.

Als je er nadat je dit alles hebt gedaan er niet nog niet uitkomt, dan mag je gerust een nieuw topic openen, maar let er dan wel op dat je post aan de eisen voldoet.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Dit topic is gesloten.