Toon posts:

Win XP Pro Activatie

Pagina: 1
Acties:
  • 75 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Mijn moederbord van mijn pc is kapot gegaan, nu wou ik verder werken op mijn andere pc en toen heb ik dus ff de HDD in een andere machine gedaan. Dat leek allemaal goed te gaan tot Microsoft ineens vroeg om een activatie, dus ik doe dat want de XP versie is 100% legaal, alleen ik moest een nieuwe productcode ingeven omdat de hardware gewijzigd is.

Dit vind ik nogal een vreemde gang van zaken, want ik koop een XP licentie voor een willekeurige pc en ik installeer hem op 1 pc, als ik die pc niet meer gebruik moet ik hem toch gewoon ergens anders kunnen installeren ?

Is hier een trucje voor om dit te omzeilen ?

Mark

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Dat is dus gewoon om illigale windows tegen te gaan. Weten zij veel dat je die eerste niet meer gebruikt.

Je moet Microsoft bellen dat je de HD in een andere pc hebt gedaan en dat je die eerste pc niet meer gebruikt (trouwens krijg je meestal driver problemen, als je hem zomaar ergens anders inzet).

edit:
Telefoonnummers Microsoft Nederland

[ Voor 14% gewijzigd door Kixtart op 06-11-2007 13:01 ]

☻/
/▌
/ \

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Hangt er ook vanaf of je een OEM of volledige licentie hebt. Staat al heel vaak beschreven op het forum :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Verwijderd

gewoon nummer bellen die in het activatiescherm staat en melden dat je hardware veranderd is door een defect en prompt krijg je een andere code.

(tip kreeg ik van een MS medewerker)

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Een trucje om het te omzeilen is niet echt de bedoeling hier op GoT - ik ga dit topic dan ook sluiten omdat met activatieproblemen als deze niemand je echt kan helpen behalve Microsoft :)

Dit topic is gesloten.