Nvidia 8800 GTS VISTA DUAL screen problemen

Pagina: 1
Acties:

• cyctech
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18-04 08:43
Wie weet er wat te doen?

Ik heb 2 monitoren aangesloten, op mijn 8800 GTS. OS: VISTA 64 Bits Ultimate
Nu staat de monitor die ik als master heb aan gegeven rechts en de andere links.
Maar volgens de software staat hij rechts,
In XP kon je de positie van de monitoren omschakelen, door de icoontjes te verplaatsen.
Echter in Vista werkt die optie niet meer. Zelfs het hardware matig omschakelen van monitoren op de dvi uitgangen , heeft geen effect gehad.

Ik ben dus niet instaat de de master rechts te zetten en de slave links.

Mocht iemand nu willen zeggen dat je dan in de het Nvidia menu de settings kan aanpassen, dat is enkel tijden shet instellen, na het bevestigen van de instelligen schakeld hij weel keurig naar de instelling dat de primaiere monitor ook de linker monitor is.

Gaarne hoo rik een werkende oplossing.

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-01 14:43
Ik gebruikte voor Dual Monitor setup altijd Ultramon i.p.v. de standaard windows software.
Was met name voor de bureabladachtergrond erg makkelijk, en er zaten wel meer handige snufjes in.
Geen idee trouwens of die ook werkt voor Vista64 (32 werkte wel bij mij)...

• GrooV
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15:28
Gewoon in het nvidia controle paneel veranderen :) Heb die van mij ook links en rechts verwisseld perongeluk. Ben te lui om de kabels te switchen

• LittleKiller
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07:39
huh, ik gebruik ook vista. en ik heb die optie wel... je kan hem dacht ik in de nvidia tool veranderen zodat ie dat wel weergeeft... zoek beetje rond....

• cyctech
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18-04 08:43
Nou dat is het hem nu juist.

Ik kan in de Nvidia tool wel aan de monitoren switchen maar ik kan de rechter monitor niet de master laten zijn en de linker de slave. ( Vista 64 ultimate in combinatie met Nvidia driver )
Geeft niet de juiste optie.

Ook al verander ik hardware matig de verbindingnen, maakt niet uit ik kan niet met mijn muis naar links bewegen en dan een monotor grens over steken.
Naar rechts kan dit wel.

• LittleKiller
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07:39
kun je ook een screenshot van je eigenschappen (rechtermuisknop -> eigenschappen), en ook van je nvidia tooltje.. en heb je ook al gewoon geprobeerd de beeldschermen zelf te wisselen? :P of gewoon de aansluitingen :P
Pagina: 1