[Vista MCE]Flyview DVB-T CardBus

Pagina: 1
Acties:

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-02 22:01
Dus vandaag toch maar eens Vista geinstalleerd. Nadat ik toch een half jaar XP heb gedraaid, toch maar eens Vista uitproberen. Ik kreeg dit OS al bij deze laptop en ik kreeg er ook deze FlyView DVB-T Duo dinges CardBus TV-kaart bij.

Dus driver geinstalleerd, Media Center opgestart en TV ingesteld, maar (!) nu ziet de TV-kaart wel kanalen, hij vind er 38, maar hij laat alleen maar een zwart scherm zien... Online TV (Uitzending Gemist en GOT zooi) en dergelijke doet het wel gewoon, dus daar zou het niet aan moeten liggen. (?).

Maar toch, wat voor probleem zou dit kunnen zijn, ik zou het namelijk echt niet weten :S Verder is de Vista install (behalve MSN, Office en CS3) helemaal clean nog..

Njah ik hoor het wel en alvast bedankt voor een reply ;)

• stfn345
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-02 20:20
Die zenders zijn beveiligd en daarvoor heb je een smartcard nodig, welke je tv kaart waarschijnlijk nit ondersteunt. Bad luck dus :)

• DynamicDennis
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 10-03-2022
dvbt free in Nederland is NED1, NED2, NED3 en enkele regionale zenders :)

There are 10 types of people. Those who understand binary, and those who don't...

• alex3305
Maar hij zit dus niet op DVB-T aangesloten, ik heb alleen vermeld dat het dat type betreft. De kaart zit gewoon op de 'normale' kabel hier in Oss aangesloten. Verder kan ik niets kijken, ook geen NED1 - 3 of andere regionale zenders.

• alex3305
*bump*

Ik heb dus nu ook een MCE decoder/encoder geinstalled (wat is het :P) van Cyberlink en nVidia. Ook heb ik Nero geinstalleerd. Met Nero Home kan ik echter wel televisie kijken, maar met Media Center nog steeds niet... Dus vreemd allemaal .... iemand nog oplossingen misschien?