Toon posts:

Bestaat dit moederbord ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit met het volgende en volgens mij bestaat dit moederbord nog niet.

Heb nu een Gigabyte N680SLI-DQ6 Rev. 1.0.

Heb dus een QX6850 besteld maar lees nu dat deze niet compatible is op Rev. 1.0 maar pas bij rev. 2.0 :'(

Nu denk ik er aan om een nieuw moederbord te kopen maar dan kan ik dus beter de QX9650 kopen ( die vanaf volgende week voor dezelfde prijs verkrijgbaar is).
Tevens moet het moederbord 2X een 8800GTX in SLI kunnen draaien en 10 Sata poorten hebben. Heb nu 8 HD's in een DVD writer met Sata werken.

Heb nu ook 2x2 schijven in Raid 0 draaien. Weet niet of dit problemen geeft op een nieuw moederbord.

Iemand tips ?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2007 22:36 ]

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 24-05 09:10

M2M

medicijnman

als je de plank in handen hebt bestaattie ook... :) maar dat had je vast ook zelf al wel door

en voor advies over een nieuwe plank, zou een budget ook wel handig zijn (naast het feit dat dit ook gewoon zelf te bepalen / op te zoeken is. Gebruik anders de BBG (BBG in zoekfunctie op frontpage invoeren) en dan moet het ook wel lukken.

-_-

Verwijderd

Topicstarter
M2M schreef op maandag 05 november 2007 @ 22:39:
als je de plank in handen hebt bestaattie ook... :) maar dat had je vast ook zelf al wel door

en voor advies over een nieuwe plank, zou een budget ook wel handig zijn (naast het feit dat dit ook gewoon zelf te bepalen / op te zoeken is. Gebruik anders de BBG (BBG in zoekfunctie op frontpage invoeren) en dan moet het ook wel lukken.
Budget voor moederbord mag tot €400,- zijn. Maar dan moet ik deze wel vinden en in de BBG staat deze er dus niet bij helaas.

Op dit moment is de keuze op een Rev 2.0.... maar ja. Of een Striker Extreme, maar deze heeft maar 6 Sata poorten.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2007 22:51 ]

• |sWORDs|
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-04 12:48

|sWORDs|

vSphere/ESXi

Wat dacht je van een P5N32-E SLI Plus en een losse controller?

[ Voor 37% gewijzigd door |sWORDs| op 05-11-2007 22:53 ]

Te Koop:24 Core Intel Upgradeset

Verwijderd

Topicstarter
|sWORDs| schreef op maandag 05 november 2007 @ 22:52:
Wat dacht je van een P5N32-E SLI Plus en een losse controller?
Idd ook een mooie bord maar heb toch meer de neiging dan naar de Striker Extreme

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 24-05 09:10

M2M

medicijnman

Verwijderd schreef op maandag 05 november 2007 @ 23:29:
[...]

Idd ook een mooie bord maar heb toch meer de neiging dan naar de Striker Extreme
in feite zal het qua performance weinig uit maken schat ik zo. je hebt dan alleen en wat hoger pimp gehalte. en een losse controller icm de onboard chippies gaat het ook uitstekend doen. Wat minder geld voor je moboplank, en wat meer in de riad0 controller steken zal zeker goed komen :)

-_-

Verwijderd

Topicstarter
Het is toch de Striker Extreme geworden en sinds deze ook 45nm support heeft heb ik de QX9650 3.0 Ghz besteld. QX6850 heb ik dus gecancelled.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2007 17:35 ]

Pagina: 1