Toon posts:

Games werken slecht op nieuwe computer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mensen van GoT, ik heb een nogal vervelend probleem, ik kan nergens een echte oplossing hiervoor.

Ik heb pas geleden the Orange box gekocht van half-life maar als ik hem speel krijg ik allerlei streepen ed over mijn scherm,
Als ik hem instel op direct X 7 werkt het allemaal wel maar zijn de gaphics echt niet om aan tezien,
Ik heb een ge force 8800GTX video kaart en dat zou die toch makkelijk aan moeten kunnen?? 8) Ik run alles onder Windows vista maar zelfs met de compatibility setting werkt het bagger, suggesties iemand? Is er iets wat ik over het hoofd zie?? |:(

Heb soortgelijke problemen met Warcraft 3, waarbij ineens het scherm donker word tijdens het spelen en even later weer gewoon beeld komt. Wat is er mis met mijn computer??? 8)7

Gelukkig zijn er genoeg spellen die prima werken, maar dit is gewoon storend.

Bij voorbaat dank voor de antwoorden

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Hoe nieuw is die pc? Ik zie geen specs, begin daar eens mee..

Ey!! Macarena \o/

Verwijderd

Heb je allerlaatste drivers erop? Mijn advies: alle geinstalleerde anti viri verwijderen op Security Essentials na.

[ Voor 111% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2016 20:10 ]

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Genoeg geheugen is de eerste vraag, maar belangrijker is de vraag wat voor OS je hebt. Heb je alleen WIndows of WIndows+1001 demoprogsels zoals Norton..... dat laatste zal dan je probleem zijn.

Verwijderd

Topicstarter
Owkee, hier dan de specs:

Intel Core 2 Duo E6850
GeForce 8800 GTX 768MB DDR3
2 gig ddr2 geheugen
Soud blaster Xfi
500 gig Sata HDD
OS i windows Vista home premium 32 bit (stomme keuze niet goed gelezen had eigenlijk 64 bit moeten hebben)

Alle drivers zijn de nieuwste, zowel van moederboard als van de video kaart. Heb alle instellingen al geprobeerd qua graphics (zowel zo laag mogelijk als natuurlijk zo hoog mogelijk) maar dat werkt niet, bij halflife 2 werkt het wel om alles op direct x 7 te laten werken maar dan heb je een hele hoop grafische extra's niet meer wat echt vervelend is omdat dingen als reflections er pas bij komen bij DX8 bij WC3 heb ik nog helemaal geen oplossing gevonden, lijkt echt gewoon alsof er een shadow ineens over alles komt.

Verwijderd

Bij WC3 kan het eventueel nog door Vista compatibiliteitsproblemen komen, maar ik denk eerder dat je videokaart gewoon stuk is. Vervang hem eens door een andere kaart...HL2 draait ook op oudere kaarten vlotjes in dx9.

• tuinïnen
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:24

tuinïnen

Eventus stultorum magister

Misschien even de standaardinstellingen herstellen via het nVidia Configuration Menu.

Ik had namelijk een paar dagen geleden hetzelfde probleem. Nadat ik dat gedaan had was het probleem opgelost.

Verwijderd

Topicstarter
video kaart kapot kan niet, crysis draait als een zonnetje. lijkt me echt iets te zijn in de software of in HL2 dat hij die nieuwe kaart niet herkend.
Pagina: 1