Toon posts:

[winxp] computer komt niet verder dan winxp laadscherm

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb alles gedaan: Alle tests van UBCD en fixmbr, fixboot, repareren met installdisk: niks werkt echter. De tests van UBCD wijzen uit dat alle hardware OK is, maar toch...

Als ik de computer aan zet, komt hij niet verder dan het laadscherm van xp, of soms komt hij wel bij de diskcheck, die hij succesvol uitvoert, maar vervolgens stopt hij en blijft hij voor altijd op dat scherm staan.

Ik weet echt niet meer wat ik verder kan doen behalve een nieuwe install van XP, maar dit is zeer onwenselijk in verband met een geinstalleerde applicatie die zijn functie kwijtraakt als XP opnieuw wordt geinstalleerd.

Kan iemand enig lampje aandoen in deze zeer verduisterde kamer?

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-01 11:16

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Start eens in veilige modus. Wat gebeurt er dan? Als hij dan ook hangt bij het booten, zie je iig regels met drivers e.d. staan die worden geladen. Als je de onderste weet, moet je even uitzoeken wat diegene erna is, dan weet je waar de pc blijft hangen.

Verwijderd

Topicstarter
Die drivers vallen niet te zien, die vliegen veels te snel voorbij. Hij blijft dan hangen op een knipperende cursor.

• Zsub
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 23-02 17:23
Je kan geloof ik ook per driver zeggen dat hij het wel of niet moet laden ofzo...

Verwijderd

Topicstarter
Met F8? Dat heb ik nog nooit gezien! Ik heb alle F8 modi geprobeerd, hebben allemaal geen zin...