Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Hoe selecteer je een PDA?

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Gatheraars,
Ik heb het besluit genomen een PDA (achtig) apparaat nodig te hebben. De voornaamste reden hiervoor is het feit dat ik werkzaam ben op een aantal locaties, en op iedere locatie is er weer een eigen Outlook (achtige) agenda. Ik ben zelf het overzicht kwijt over wanneer ik welke afspraken heb!

Nu merk je als je gaat rondkijken dat het aantal apparaten en features nogal groot is. Nu wil ik het een beetje op een nette manier aanpakken (mijn zoekproces). En hierbij wil ik jullie hulp inroepen.

Ik zoek eigenlijk naar de zaken waarop je een PDA (achtig apparaat) kunt selecteren. hierbij redeneer ik niet vanuit de features (dus deze of die standaard wordt ondersteund) maar vooral vanuit gebruikers wensen (zoals: outlook synchronisatie, ... etc).

Kunnen jullie mij helpen om te bepalen welk apparaat ik het best nodig heb?

Thanx!!
Willem

Verwijderd

Topicstarter
upje?

• nsa1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14:26
Tjah bij het zoeken naar een pda kom je in dezelfde spiraal als die van het aanschaffen van de perfecte pc.

De ham vraag is altijd wat wil je dat de pda kan doen?

Als dat zuiver alleen gaat om het bijhouden van de agenda?
Dan komt de vervolg vraag, mogen de verschillende locaties de agenda punten van elkaar kennen ?
Verder is het synchroniseren (wauw is dat foutloos?) met 2 of meer verschillende agenda's vaak wat problematisch. Dus zul je iets moeten maken of afnemen dat je online je agenda in kunt kijken. Wat weer leid naar een zogeheten "connected pda".

Connected kan ook doormiddel van bleutooth en een mobiel.

Al met al de eerste vraag is de belangrijkste. Wat verwacht je van een pda, daarna kun je gaan kijken wat de mogelijkheden zijn.

De waarheid is leuk, maar hoe heb je die gevonden?

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-11 12:53

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Helaas kunnen wij jou niet helpen met het maken van deze keuze.

Wat wij wel voor jou kunnen betekenen is een bron van informatie. Er zijn hier veel topics over PDA's waar veel informatie staat over desbetreffende PDA's. Op basis van die informatie zou jij vast wel een keuze moeten kunnen maken.

Als je hier naar alle adviezen van andere moet luisteren, dan kom je er toch niet uit, omdat iedereen wat anders zegt. User A neemt alleen maar ASUS, omdat al die andere dingen prut zijn, maar user B neem nooit meer ASUS omdat hem een keer hebben belazerd.

Lees even flink in onze topics en maak je keuze. Dit topic sluit ik, want anders opent iedereen topics als hij/zij een keuze wilt maken.

[ Voor 11% gewijzigd door Ginz op 06-11-2007 19:59 ]

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Dit topic is gesloten.