[PC/PS3/XBOX360]Clive Barker's Jericho - Deel 1

Pagina: 1
Acties:
  • 600 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12:17

Auredium

Informaticus Chaoticus

Topicstarter
Clive Barkers's Jericho
Wat is Clive Barkers Jericho?
Clive Barkers Jericho is een First Person Shooter die, zoals de naam al zegt onder het toeziend oog van Clive Barker is gemaakt. Clive Barker is bekend van films zoals Hellraiser. Dat gezegd hebbende kunnen we daaruit de conclusie trekken dat Jericho in de groep van Doom en Fear valt wat dus inhoud dat er flink valt te griezelen.Afbeeldingslocatie: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/8/89/Clbrkjerichocov11.jpg
Het verhaal
Voor Adam en Eva werden geschapen door God, creeerde God een ander wezen, genaamd de 'firstborn' (eerst geborene). De eerstgeboorne was echter oncontroleerbaar, goed noch slecht en zowel vreselijk als mooi. God vreesde dit wezen sloot het onafgemaakt op in de duisternis. Hierna creerde god de mens, verdeelde deze in man en vrouw en gaf hun de gift van liefde op deze manier hield de balans stand.

De eerstgeboorne was er echter nogsteeds en zou zeven keer proberen te ontsnappen en met iedere ontsnapping een steeds groter stuk meenemen zijn dementie in. De laatste keer was tijdens WO 2 waarin de Nazi's probeerde de macht te krijgen.

Iedere keer dat de eerstgeboorne probeerde te ontsnappen werd dit tegen gehouden door 7 priesters die Jericho binnen trokken en er altijd inslaagde om het wezen te bedwingen maar echter nooit terug keerde. in 1930 werd het zogenaamde 'Department of Occult Warfare' opgericht om het op te nemen tegen de Nazi's en hun expeditie en onderzoek naar het occulte het hoofd te kunnen bieden. Na de val van het Nazisme ging de devisie verder met onderzoek. De briljante Arnold Leach brak echter verschillende regels en werd uit de organisatie gezet.

Nu gebeuren er echter vreemde gebeurtenissen in Jericho en Arnold Leach word verdacht van het helpen van de eerstgeboorne en dus word er een team van zeven man naar Jericho gezonden waar ze stuiten op de zwaar verminkte lijken van de Zwitserse garde.
Personages
Captain Devin Ross Kapitein van het Jericho team. Voormalig skeptisch over paranormale fenomenen, maar als ervaren leider en onderscheiden veteraan aan het hoofd van het Jericho team gezet toen hijzelf de gave ontwikkelde om anderen te helen tijdens een gefaalde missie tegen de Taliban in Afghanistan.Sergeant Frank Delgado is een nazaat van Chickasaw en Mestizo. Deze alchimist en shamaan offerde zijn rechter arm op aan de vuurdemoon Ababinili. Met behulp van deze vuurdemoon kan hij een vuurschild opwerpen en tegenstanders in brand zetten. Omdat hij zijn rechterarm niet meer kan gebruiken om voor gewone zaken vertrouwd hij op zware wapens om dit te compenseren.
Corporal Simone Cole Deze dame is een supergenie en een superhacker. Haar intelligentie is zo groot dat ze tijd en ruimte kan manipuleren en hele gebieden kan scannen op tegenstanders. Tevens kan ze de munitie van teamleden herladen. Een nadeel is dat ze soms haar grip op de werkelijkheid verliest als ze te lang gebruik maakt van haar gave.Lt. Abigail Black dit teamlid is een telekinetische sluipschutster. Ze is nogal op zichzelf en ze word vaak gepest door haar teamleden vanwege haar lesbische achtergrond.
Wilhelmina 'Billie' Church Deze bloedmagier is opgevoed door fundementalisten en houd veel voor zichzelf. hij dient vaak als verkenner en moordenaar.Father Rawlings Deze priester hanteerd twee geweren om mee te vechten. In het verleden was deze priester misdienaar in het leger en als zodoende weet deze man veel van Jericho af. Hij heeft het vermogen om op afstand anderen te helen. Vanwege zijn ervaring neemt hij soms de leiding over als blijkt dat zijn kennis beter is dan die van Ross.
Xavier Jones Empathie en spectrale projectie zorgen ervoor dat deze man op afstand zaken kan manipuleren zoals schakelaars. Jones houd veel voor zichzelf en lijkt niet vanplan om verdere informatie over zichzelf bekend te maken.

[ Voor 36% gewijzigd door Auredium op 06-11-2007 15:35 ]

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

Topicstarter
De OP word nog uitgebreid maar ik ben op dit moment niet in staat om fatsoenlijk te werken, dit gebeurd echter vanavond en anders morgenvroeg nog!!!

Ik heb het spel sinds gisteren en vind het een aardig spel waarbij je met een zeven (eigenlijk 6) man team speeld. Ik ben tot nu toe nog niet helemaal onder de indruk alhoewel het concept me wel aanspreekt overigens. Info volgt dus nog.

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 14:52

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Heb hem toevallig gisteren besteld. Heb er veel positieve dingen over gelezen.

Trouwens hij kost maar 37,72 bij play-asia en is regio vrij!!

http://www.play-asia.com/paOS-13-71-dw-49-en-70-26er.html

[ Voor 30% gewijzigd door sekeroglan op 05-11-2007 20:34 ]

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Ik hoop dat het qua ervaring net zo is als Undying, wat ik tot nu toe de meest sfeervolle en spannende fps vind. (ja, beter dan HL, D3 en Fear). Maar in Undying speel je alleen, nu ben je een team dus het idee dat je er helemaal alleen voor staat is wel wat minder denk ik. En volgens mij gaat Jericho meer richten een all-out gorefest :P

Wat ik mij afvroeg, wat is het verschil nou tussen de limited edition van de PS3 en de gewone editie van de pc? Heeft de pc niet dezelfde extra's, of staat het gewoon niet op de pccase?

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• massareal
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 27-10-2024
Hij is wel aardig, maar haalt het niet bij GOW.
Het spel is in "pockets" opgebouwd, dus een vijand komt opeens uit een hoekje en je ziet ze dus niet in de verte aankomen ofzo.
Filmpjes zijn wel aardig.
Gameplay is wel aardig.
Heb het 15min gespeelt, maar lijkt veel op 13 in een dozijn.
(kan geen vergelijking met undying doen, want die heb ik ( nog) niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

Topicstarter
*kick
OP is uitgebreid met karakteromschrijvingen van de hoofdpersonages. Sorry, nog steeds geen plaatjes, word aan gewerkt (word laat vanavond :P )

Ben zelf nu nogsteeds bezig met de 2e Omgeving, de tijd van de 2e WO en ik moet zeggen dat het wel een pittige game is. De tegenstanders zijn toch aardig sterk en je moet toch soms behoorlijk wat creatieve combo's uit je hoed toveren. Dan moet ik de duitse paranormale commandant Lichthammer nog zien te vinden ook. Word wel geholpen door de overlevende van het vorige Britse team Darkwatch maar momenteel is mijn team gesplitst.

Helaas moet ik het doen met drie minder favouriete karakters van me. Gangen vol met gemuteerde Nazi's met vlammenwerpers en granaten voor zelfmoord zijn dan een stuk minder leuk.

[ Voor 14% gewijzigd door Auredium op 06-11-2007 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zit vast in het level exorsism in het pc spel :(

hulp graag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15:07

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

sorry dat ik het zeg maar ik vind het echt een K*T spel, heb het meteen weer verwijderd en terug gebracht naar FRS

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:54

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Het is een bout game met een bout einde. (vooral het einde wordt omschreven als: the worst video game ending since HL² (en die had niet eens een einde kan je nagaan ! ))

• Controls zijn niet echt om over naar huis te schrijven
• Verhaal is FLINTERdun
• Einde zuigt dik
• AI is waardeloos
• Enige wat nog een beetje goed is, zijn de graphics

Bah, bah en nog eens bah

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

Topicstarter
Notna schreef op woensdag 07 november 2007 @ 12:35:
Het is een bout game met een bout einde. (vooral het einde wordt omschreven als: the worst video game ending since HL² (en die had niet eens een einde kan je nagaan ! ))

• Verhaal is FLINTERdun
• Einde zuigt dik
• AI is waardeloos

Bah, bah en nog eens bah
Ik zal eerlijk zijn, de game is niet zo geweldig als bijvoorbeeld BioShock. Maar als ik eerlijk ben begreep ik de ophef om S.T.A.L.K.E.R. ook nooit echt. Ik vind het verhaal nog best te doen imo en alhoewel de gevechten altijd 'geplanned' zijn maar wel moeilijk. Ik wacht nog even af, hij vermaakt me momenteel iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poktor
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-09 12:26
Auredium schreef op woensdag 07 november 2007 @ 13:28:
[...]

Ik zal eerlijk zijn, de game is niet zo geweldig als bijvoorbeeld BioShock. Maar als ik eerlijk ben begreep ik de ophef om S.T.A.L.K.E.R. ook nooit echt. Ik vind het verhaal nog best te doen imo en alhoewel de gevechten altijd 'geplanned' zijn maar wel moeilijk. Ik wacht nog even af, hij vermaakt me momenteel iig.
Eens. Stalker was niet echt bijzonder. Moest mezelf er soms echt toe zetten om het spel uit te spelen. Helaas is dit ook bij Jericho het geval. Bovendien heeft men bij Jericho teveel beperkingen ingebouwd. bijvoorbeeld de keuze om geen savegames toe te staan maar enkel met checkpoints te werken en het feit dat je van persoon moet wisselen om met een ander wapen te kunnen vechten doen het spel echt geen goed. Jammer, gemiste kans. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordRAN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-03 22:16
Ik vind Jericho een instant classic en echt zwaar ondergewaardeerd.

Ik speel het met een E6600 op een 8800 GTX. FPS is altijd 60+ of zelfs 100+, graphics zijn super.
Maar het beste vind ik nog de geluidseffecten, dus mensen met een mooi Dolby setje kunnen hun lol op met dit spel. Ik heb het spel echt uren achter elkaar gespeeld zonder ook maar één moment van verveling. De interface van het spel is ook erg venieuwend hoe je zo tussen de verschillende characters kunt switchen.

De game is niet te vergelijken met een andere game waardoor het voor mij kwam als een welkome verandering. Daarnaast wil ik even benadrukken dat ik al games speel sinds midden jaren 80 en ik ben erg kieskeuring met mijn games, maar Jericho is nu één van mijn favorieten naast Crysis.

Het grootste gedeelte van het spel is inderdaad brainless shooting, maar in dit geval met de goede graphics en het geluid vind ik dat totaal niet erg. Ha vooral niet omdat je je nooit zorgen hoeft te maken om ammo! Dit wordt namelijk automatisch bijgehouden door één van de teamleden.

Het verhaal vind ik juist mysterieus en niet zwak/mager. Veel vage dingen/veel bloed/veel monsters en veel kogels daar draait Jericho om.

Ik kan iedereen aanraden om op zijn minst de demo te spelen. Ook een pluspunt is dat het een lange game is, dus je bent er aardig wat uurtjes mee zoet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordRAN
Notna schreef op woensdag 07 november 2007 @ 12:35:

• Verhaal is FLINTERdun
• Einde zuigt dik
• AI is waardeloos

Bah, bah en nog eens bah
Wat lul je nou man. Aan je verhaal te horen heb je het spel niet eens aangeraakt. Controls is niets mis mee. AI is inderdaad matig, maar dat hoeft ook niet beter in dit spel. En zie eerst maar eens bij het einde te komen voordat je het afkraakt. Het verhaal is in ieder geval vernieuwend. Zoals ik al zei dit spel draait om bloed/monsters en kogels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 07 november 2007 @ 12:30:

iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordRAN
Verwijderd schreef op woensdag 07 november 2007 @ 12:30:

spoiler: title
Volgens mij moet je dan met Church spelen en haar speciale kracht gebruiken om de eindbaas vast te zetten. dus gewoon Q of E gebruiken. Ze maakt dan die zwarte bol met tentakels.

[ Voor 3% gewijzigd door LordRAN op 07-11-2007 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

Topicstarter
Tja, ik heb eht level volgens mij gespeeld.
Kun je een omschrijving van het level geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 07:27

JediUberknaft

May Da Force B With You !

Spel ziet er absoluut best mooi uit, maar de gameplay is toch niet echt om over naar huis te schrijven .. Had echt gehoopt dat de gameplay veel vetter zou zijn. Na het spelen van Undying (4x uitgespeeld ofzo) dacht ik dat dit wel eens weer een vette game kon worden ... Maar helaas pindakaas ...

Erg jammer, want misschien als het anders was uitgewerkt had het best een leuke game kunnen worden. Je kan en mag hem dan natuurlijk niet echt gaan vergelijken met Undying, maar ik denk dat er velen met mij zijn die daardoor in deze game geinteresseerd werden ...

Maar ik speel toch echt liever nu weer Undying dan deze game als het om de gameplay draait .. En tja .. daar draait het om heh ...

Jammer .... Ga wel kijken to hoe lang ik het speel blijf spelen, maar er zijn nu ook weer andere games die me meer boeien . ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had de game voor de PS3 gereserveerd.... maar na alle tegenvallende reviews toch de reservering afgeblazen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:06
Lag het trouwens aan mij of heeft de pc versie een beetje auto-aim? Als je met je cursor naar een vijand gaat voel je eht laatste stukje dat je meegetrokken wordt door de computer. Verder was het leveldesign niet echt positief te noemen.

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe kom je door het level THE LOW ROAD?

hulp aub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04:20

FeaR

In GoT we trust

Had deze game vorige week met de release meteen gekocht.
Had de keuze uit twee edities: de gewone voor €39,99 en de SE voor €64,99.
Ik de SE gekocht, want ik vind die extra's die erbij zitten altijd wel leuk. Dus ik haal die game op is de enige extra dat die game in een ijzeren doosje zit op normaal PS3-formaat, dus niet eens groter als de SE van Halo 3. En de enige interne extra is een klein flutboekje met de personages erin. En om de vergelijking met Halo 3 door te trekken: daar kreeg je een boekje met hardcover bij en bij Jericho is het gewoon aan elkaar geniet papier.

Dus begon al goed, want ik had €25 meer uit gegeven voor iets nutteloos.

Thuis die game in mijn PS3 gedaan en verheugde me op snelle gameplay als bij de demo.
Nu viel ook dat ontzettend tegen. Alles gaat heel langzaam, vooral het eerste level loop je steeds met je geweer naar beneden en het duurt gewoon 5 minuten om een stuk te lopen.
Dat vijanden als doden op je af moeten lopen is wel goed gelukt, want de AI is ronduit slecht.
De setting dat je met een team van 7 man loopt is aan de ene kant wel leuk, maar het zou naar mijn inziens beter hebben gewerkt met 4 man.

Het verhaal is opzich nog wel leuk verzonnen met Gods zijn eerste creaties enzo. Maar volgens mij had God niet veel inspiratie, want zo veel verschillende vijanden zijn er niet. De eindbazen zijn wel echt tof, met afgehakte ledematen en veel bloed maar daar blijft het ook bij.
En al het bloed wat je in de demo had ziet er in de volledige game echt uit als kersenjam. Al het bloed moet ervoor zorgen dat het meer de horror-sfeer krijgt. In donkere gangen ziet het er wel luguber uit, maar in open locaties neigt het meer naar vrolijk.

Over het einde van de game kan ik niets zeggen, want ik heb de game teruggebracht en een waardebon gekregen. En die waardebon ga ik mooi inwisselen voor Assassin's Creed 8)

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat heeft iedereen toch met AC..? Dat lijkt mij toch zo'n ongelooflijk saaie kutgame heh... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:06
Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2007 @ 19:41:
Wat heeft iedereen toch met AC..? Dat lijkt mij toch zo'n ongelooflijk saaie kutgame heh... 8)7
Het is maar goed ook dat je dat ff lekker onderbouwd. :/

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kunt zo'n beetje van werkelijk alle kanten, welk gebouw dan ook, beklimmen... plus dat je mensen opzij kunt duwen... achtervolgen en vermoorden en dan zit je al op de helft van de game....... nee, lijkt me geen moer aan, sorry :9

Edit: Jade Raymond had een lekker koppie :p pluspuntje van AC O+

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2007 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

LordRAN schreef op woensdag 07 november 2007 @ 14:55:
[...]

Wat lul je nou man. Aan je verhaal te horen heb je het spel niet eens aangeraakt. Controls is niets mis mee. AI is inderdaad matig, maar dat hoeft ook niet beter in dit spel. En zie eerst maar eens bij het einde te komen voordat je het afkraakt. Het verhaal is in ieder geval vernieuwend. Zoals ik al zei dit spel draait om bloed/monsters en kogels.
Iets rustiger kan ook wel hoor. Ik heb het spel al uitgespeeld (anders zou ik het niet beschrijven of wel soms ? )

Ik heb het spel gespeeld en dit zijn mijn bevindingen ervan. Het spel draait dan wel om kogels bloed en monsters, maar er wordt van tevoren gepretendeerd dat er een verhaal inzit. Als ik kijk naar een game als Serious Sam WEET ik dat het verhaal er niet is. Maar daar gaat het ook om de kogels bloed en monsters.

Het spel is niet echt bijster moeilijk ofzo. lekker lineair :z

Daarnaast heb ik de game met een X360 controller en met de muis en tobo gespeeld en beide voelen gewoon niet goed aan. Daarbij wel gezegd dat de controller het beter doet dan muis en tobo (mede ook omdat het logischer is als je wilt wisselen van character)

Dus.....voortaaan eerst nadenken voordat je blaat :w
Timocos schreef op donderdag 08 november 2007 @ 13:52:
Lag het trouwens aan mij of heeft de pc versie een beetje auto-aim? Als je met je cursor naar een vijand gaat voel je eht laatste stukje dat je meegetrokken wordt door de computer. Verder was het leveldesign niet echt positief te noemen.
Psst er zit auto aim in je opties, die kan je uit of aan zetten :D :P

[ Voor 27% gewijzigd door Notna op 09-11-2007 00:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zit vast bij de eindbazen in het level GUTS

hulp aub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 11:38:
ik zit vast bij de eindbazen in het level GUTS

hulp aub
iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Waar is het eigen inzet in vredesnaam heen gegaan :S Jemig, zoek eens voordat je van die one liners hier neer zet. Zijn geen help desk :S

http://www.google.nl/sear...bosses+guts+jericho&meta=
http://www.gamespot.com/x...d=m-1-39311862&pid=934443

Mocht dat je niet verder helpen dan praten we verder ;) Maar je zet niet eens neer WAAR je tegen een probleem aanloopt......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

Topicstarter
My god.
Ik ben nu bij het exorsisten van die Nazi Lichthammer. Helaas lukt het niet...

Die Nazi hapt en spuugt en ik moet dan op toetsen duwen maar ik heb slechts een fractie van een seconde de tijd en ben 98% van de hoeveelheden te laat en dat terwijl ik als SOF II elite toch geen trage reactietijd heb. Helaas heb ik geen telepatische vermogens om te zien welke pijltjestoetsen ik moet in gaan drukken. Ik heb dus afgelopen weekend zeker letterlijk een uur lang geprobeerd om de exorcism uit te voeren, maar zonder succes. Het spel verliest langzaamaan zijn waarde voor mij en ik kan niet snappen dat ze een onderdeel maken waar het zo moeilijk is om doorheen te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Notna schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 08:45:
Waar is het eigen inzet in vredesnaam heen gegaan :S Jemig, zoek eens voordat je van die one liners hier neer zet. Zijn geen help desk :S

http://www.google.nl/sear...bosses+guts+jericho&meta=
http://www.gamespot.com/x...d=m-1-39311862&pid=934443

Mocht dat je niet verder helpen dan praten we verder ;) Maar je zet niet eens neer WAAR je tegen een probleem aanloopt......
bedankt

volgens mij ben ik nu bij de echte eindbaas

het level :pyxis prima

hoe versla ik em?

ik heb gezocht maar ik krijg em op geen manier dood

kan iemand mij haarfijn uitleggen hoe ik em versla?

bij voorbaat dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
Mensen, ik kom niet meer verder :) Mischien weet iemand mij te helpen. Ik loop met nog 3 andere Jericho's en een paar van die soldaten door de level, en kom op een open plek met een grote dikke muur. In die muur heb je een metalen grote deur, en boven op de muur staan aan beide kanten van die monsters die raketten schieten. Voor de muur is ook nog een verhoging waar, als je te dicht bij komt, met een vlammenwerper op je geschoten wordt. Hoe kom je nou voorbij die deur? Simpel, je pakt dat gozertje waarmee je iemand anders kan overnemen. Neem een monster over dat bovenop de muur staat en achter de muur zet je een gastank in de vlammen. Die tank ontploft en de enemy is dood en de deur is open. Loop de deur door en kom op een open ruimte weer. Helaas houd het hier op, want ik kan nergens heen verder. Wel hoor ik mijn teammaten die ergens anders lopen dat ik naar ze toe moet komen ofzo, maar als ik het pad terug loop kom ik op een gegeven moment bij een grote deur en daar kan ik niks. Kan helaas geen naam geven van de level waar ik nu in speel. Maar misschien weet iemand het zo (?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15:18
Ik had het net allemaal een beetje door gelezen met comments van andere mensen. Ik heb het spel nu uitgespeeld en ik moet even de volgende dingentjes kwijt:

+ Team modus / Snel switchen
+ Char. eigenschappen,
+ Wapens
+ Magie! :P
+ Afwisseling in level omgeving (WWII / Roman / Crusades etc.)
+ 'sterke' monsters

+/- Verhaal, vond het persoonlijk wel een aardig. Kan begrijpen dat niet iedereen dit een goed verhaal vind. Verhaal werd duidelijk en goed verteld (in mijn optiek)

+/- Soms wel erg makkelijk. (Black -> Ghost bullet / Delgrado -> Fire shot)

- Healen van alle spelers. Maakt het spel wel erg makkelijk.
- 'eindbazen' vaak makkelijker dan sommige stukjes in level.

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Ik zag het spel laatst bij de Bart Smit liggen voor €15,- trouwens :)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VP.
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 11-09 18:53

VP.

De special edition van deze titel is nu voor 15 euro verkrijgbaar bij de Bart Smit (360 versie). Ik kon dat niet laten liggen natuurlijk! :D

Geinige game, met inderdaad een zwak eind. Het laat hier en daar flink wat steken vallen, maar toch was het die kleine 15 euro dubbel en dwars waard. _/-\o_
Pagina: 1