Om de paar minuten connectieverlies

Pagina: 1
Acties:

• Highlandd
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 27-10 13:18
Ik heb eigenlijk al 2 jaar hetzelfde probleem met mijn internet connectie, ik heb om de 5 minuten (ongeveer verschilt heel erg) 1 seconde geen internet, dat wil zeggen daar heb ik alleen last van tijdens online gaming, nou heb ik er mee leren leven maar hoopte na een tijdje dat het wel ophield na een firmware update ofzo. Niets is het geval ik houdt nog steeds die seconde 'lagg' en niets is beter. Ik hoop nu ook dat er na 2 jaar iets op is gevonden. Kunnen jullie mij hierbij verder helpen (iets wat de helpdesk toen niet voor elkaar kreeg.)

Mijn isp is Pilmo, over de lijn van BBned, het ligt niet aan de modem zelf aangezien dit al de 2e is waarbij dit probleem voorkomt (een CopperJet 1616-2P)

[ Voor 12% gewijzigd door Highlandd op 05-11-2007 20:19 ]

• Highlandd
* Highlandd schopt tegen het draadje

[ Voor 13% gewijzigd door Highlandd op 06-02-2018 13:30 . Reden: Nickchange ]

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-10 03:55
hoe lang is kabeltje isra -> splitter en splitter -> modem?
valt je dsl uit?

PSN: djmurcielago

• Highlandd
splitter is op begane grond geplaatst, modem staat op 1e verdieping 3 meter van telefoon af en 3 meter van router. De dsl valt om de 5 minuten echt een seconde uit, wat resulteert in een schok ingame, wat bij veel spellen het spelen onmogelijk maakt, world of warcraft flipt em, call of duty 2 flipt em, gta san andreas online flipt em etc. alleen counterstrike source pakt et wel, maar daarin blijf je een 'lagger' en kom je over als speedhacker als je zo'n stoot krijgt.

Ok, murcielago ik zal het eens proberen, hopelijk is er verschil. Zou in ieder geval veel voor me betekenen, wordt er vaak echt gek van

[ Voor 12% gewijzigd door Highlandd op 06-11-2007 23:11 ]

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-10 03:55
kan te lang zijn en verstoring. probeer de kabels in te korten tot max 1 meter. wegvallende linesync ontstaat in de meeste gevallen door slechte bekabeling. Probeer eens op isra te testen.

PSN: djmurcielago

• Moraxv
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01-08 10:51

Moraxv

<GoT> Baratudor#2651

Probeer ook eens de computer rechtstreeks aan te sluiten ipv via router. Daarmee kun je uitsluiten of problemen met je router te maken hebben.

• Dolan
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 01-12 13:57
DSL synchronisatieverlies lijkt dit zeker niet, die is niet binnen 1 seconde terug. Het lijkt meer op een probleem met de router, of de PC zelf. Dus inderdaad eerst even zonder router proberen en anders een andere pc/laptop testen. Zo kun je het probleem in ieder geval localiseren en het dan oplossen.

• Highlandd
Het is op alle pc's en ook als de router ertussenuit haal, aan de modem kan het niet liggen want dit is de 2e van die met dit probleem. Ik dacht zelf meer aan een ding wat meer aan de isp lag en dat gecompenseerd kon worden aan mijn kant door iets te doen.
Pagina: 1