Jongens, ik heb weer eens een tv-out probleem. Ik kijk al een tijd programma's via mijn pc op mijn hd-ready tv via de VGA aansluiting. Echter sinds kort lukt dit niet meer. Het volgende probleem komt voor. Als ik mijn pc heb aangesloten op mijn tv en mijn pc aanzet dan zie ik op mijn tv het bootscherm en al die andere ongein, maar als je het windows logo eindelijk ziet dan is het enkel op mijn pc te zien en staat er op mijn tv geen signaal ontvangen. Aan de VGA-snoer ligt het dus niet, aangezien je in het begin wel gewoon beeld hebt. Ik heb de volgende hardware:
samsung syncmaster 215 tw
samsung hd-ready LER71
VGA kabel
Asus P5B-VM moederbord
Nvidia Geforce 7300 LE
Ik heb al de nieuwste drivers geprobeerd te downloaden voor Nvidia zonder enig geluk. Ik gebruik de kloon optie in het Nvidia menu en als ik de optie gebruik 1 beeldscherm doe met mijn hdtv als het beeldscherm heb ik geen enkel beeld meer. Niet op de tv en pc.... Bij de optie geforceerde televisiedetectie gebeurt ook niks.
Wie weet waar het aan kan liggen, volgens mij is het een software probleem, ik heb laatst wel iets van ASUS gedownload voor mijn moederbord dacht ik. Bij voorbaat dank!
samsung syncmaster 215 tw
samsung hd-ready LER71
VGA kabel
Asus P5B-VM moederbord
Nvidia Geforce 7300 LE
Ik heb al de nieuwste drivers geprobeerd te downloaden voor Nvidia zonder enig geluk. Ik gebruik de kloon optie in het Nvidia menu en als ik de optie gebruik 1 beeldscherm doe met mijn hdtv als het beeldscherm heb ik geen enkel beeld meer. Niet op de tv en pc.... Bij de optie geforceerde televisiedetectie gebeurt ook niks.
Wie weet waar het aan kan liggen, volgens mij is het een software probleem, ik heb laatst wel iets van ASUS gedownload voor mijn moederbord dacht ik. Bij voorbaat dank!