Is dit wat? DFI P2XBL/D

Pagina: 1
Acties:

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik kan het genoemde moederbord goedkoop krijgen, kan ik hier ook een enkele processor op zetten? Of moeten beide sloten bezet zijn? Ik heb namelijk geen geld voor 2 celeron 400 processorren op dit moment (wordt mijn server), maar wil er ooit wel een bij zetten.

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• Grrrrrene
  • Niet online
niemand?

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-07 09:36

BrZ

Op bijna alle dual bordjes is het mogelijk om er maar 1 processor in te stoppen... kans dat dat niet kan is zo verschrikkelijk klein dat je het wel zonder risico kan doen :)

• Grrrrrene
  • Niet online
OK, thanx... Moet ik zeker ook win2k of winNT draaien? Win98 enzo ondersteunen geen dual proc toch?

Verwijderd

1 keer een DFI, nooit meer een DFI

• Tefflar
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-05-2025
(jarig!)
Ik heb dat board ook al een klein jaartje. Draaid prima hoor! Ik heb er 2x P2 450 op zitten met 256mb. Draaid dualboot Windows 98 SE en Windows NT 4.0.

Je kan met 1 CPU draaien maar dan moet je in het 2de CPU slot een CPU terminator doen. (Die hoort erbij te zitten).

Als je echt met 2 CPU's wilt gaan draaien moet je inderdaad WinNT of Win2k draaien. (Of één of andere linux variant natuurlijk).

• benchMarc
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 17:56
Ik heb datzelfde bord ooit voor m'n P2 350 gehad. Werkte echt kei goed :) Alleen zat er geen voltage tweak op :(. Maar verder altijd superstabiel geweest.

• Grrrrrene
  • Niet online
Ik ga hem dus NIET tweaken, want het moet een superstabiel systeempje worden... bovendien graag beetje stil, dus daarom liever een PPGA celeron op converterbordje... Dan goed koelblok en lekker op 1,85 V gaan draaien. (passief gekoeld, kon mijn vorige cel400 ook)

Pagina: 1