Beste lezers,
Ik 3 verschillende handtekeningen gemaakt voor MS Outlook.
Nu is het zo dat er eentje het podverdorie niet goed wil doen.
Ik heb de HTML in die map gezet:
C:\Documents and Settings\gebruikernaam\Application Data\Microsoft\Handtekeningen
En daar staat dan nog 1 HTML bestand, voor de handtekening ( plus wat plaatjes etc )
Dan als ik hem invoeg bij outlook komen er 2 bestandjes bij:
bestandsnaam.rtf
bestandsnaam.doc
En in die files komen opeens allemaal rare tekens te staan die dus niet in de HTML. Maar hij genereerd die rare tekens in die .DOC en .RTF, en ik krijg ze er niet uit. Het zijn deze tekens:
 ( deze genereerd hij bovenin de pagina, in de HTML is alle script goed en staat niets raars )
• ( hier maakt hij dit van: • )
En alle tekst is ook niet meer zo mooi als hij staat gemaakt in de HTML.
Ik vermoed dat het komt door de .DOC en .RTF die hij zelf aanmaakt, maar heb vrijwel alles ( voor mijn doen ) al geprobeerd, misschien heeft iemand anders een goede oplossing voor mij?
Alvast bedankt voor de reacties!
Ik 3 verschillende handtekeningen gemaakt voor MS Outlook.
Nu is het zo dat er eentje het podverdorie niet goed wil doen.
Ik heb de HTML in die map gezet:
C:\Documents and Settings\gebruikernaam\Application Data\Microsoft\Handtekeningen
En daar staat dan nog 1 HTML bestand, voor de handtekening ( plus wat plaatjes etc )
Dan als ik hem invoeg bij outlook komen er 2 bestandjes bij:
bestandsnaam.rtf
bestandsnaam.doc
En in die files komen opeens allemaal rare tekens te staan die dus niet in de HTML. Maar hij genereerd die rare tekens in die .DOC en .RTF, en ik krijg ze er niet uit. Het zijn deze tekens:
 ( deze genereerd hij bovenin de pagina, in de HTML is alle script goed en staat niets raars )
• ( hier maakt hij dit van: • )
En alle tekst is ook niet meer zo mooi als hij staat gemaakt in de HTML.
Ik vermoed dat het komt door de .DOC en .RTF die hij zelf aanmaakt, maar heb vrijwel alles ( voor mijn doen ) al geprobeerd, misschien heeft iemand anders een goede oplossing voor mij?
Alvast bedankt voor de reacties!