Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Menig topic heb ik afgezocht maar kom enkel relevante informatie tegen wat reeds een paar jaar geleden is en dus niet actueel meer is. Mijn vraag houdt in dat ik graag zou willen weten of jullie een financieel programma gebruik en zo ja, welke.
Ik heb microsoft money 2005 tijden gebruikt maar het jammere daaraan is dat er eerst nog weer een conversieslag moet komen om de rabobank-data importeerbaar te maken. Nu heb ik gezien dat als alternatief het programma quicken er is maar daar heb ik verder geen ervaring mee. Hopelijk iemand anders wel. Kun je daarin bijvoorbeeld rabobank-data importeren zonder het eerst te converteren.

Het programma wat de rabobank zelf adviseert heb ik ook geprobeerd maar ik ben er niet kapot van. Matige overzichten en zaken als ‘cashflow-forecast’ bijhouden van aandelenkoersen ontbreken.

Ikzelf vindt het belangrijk om bij te houden waar het geld aan wordt uitgegeven, het maken en controleren van budgetten, maar ook de toekomst in de gaten houden en sparen voor duurdere uitgaven en bijhouden van aandelenkoersen wil ik graag. Wie kan mij hierin adviseren of zijn ervaring delen?

Bij voorbaat dank.

• Sa1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-11 15:46

Sa1

SnelStart, dat is gebasseerd op modules. Als je daar de bankieren module koopt (icm boek2) dan heb je meer dan zat voor een huis tuin en keuken gebruiker. Mooie lijstjes kan je maken. Rabobank formaat wordt standaard ondersteund.. gebruikte het zelf altijd, maar heb al een tijd er niets meer mee gedaan omwille tijdgebrek :)