Hallo allemaal,
Ik ben op zoek naar een soort printserver die ook een webserver of lichte gameserver accepteert. Mijn eisen waren:
CPU: VIA C3 533 MHz
Geheugen: 64 MB 133 MHz standaard SD-RAM (uitbreidbaar tot 512 MB)
Slots: 1x PCI met meegeleverde riser
IDE: 1x IDE met meegeleverde convertor voor Compact Flash (ondersteunt geen DMA)
CF-kaart van 32 MB inbegrepen
LAN: 1x 100 Mbit LAN onboard (bootable)
Videokaart: Onboard Trident VGA 8 MB, max 1600x1200
Sound: Onboard sound, speaker/mic
I/O: 2xPS/2 2xUSB1.0 (bootable) 2xCOM 1xLPT
Afmetingen: 5x23x21 cm (hxbxd)
Gewicht: 1,7 kg
Stroomverbruik: 15 Watt
Staat: Gebruikt
Ik wil er een 12 slots Quake 3 gameserver op hosten en ik vrees dat dat niet gaat? Ik ben er niet zeker van vandaar dat ik het vraag. Behalve het geheugen en de processor is dit precies wat ik zoek. De prijs (50 euro) is ook makkelijk binnen het budget. Heeft iemand ervaring met dit soort dingen en kent iemand iets soortgelijks wat ik zou kunnen proberen?
Ik ben op zoek naar een soort printserver die ook een webserver of lichte gameserver accepteert. Mijn eisen waren:
- Energiezuinig
- Stil
- Goedkoop
CPU: VIA C3 533 MHz
Geheugen: 64 MB 133 MHz standaard SD-RAM (uitbreidbaar tot 512 MB)
Slots: 1x PCI met meegeleverde riser
IDE: 1x IDE met meegeleverde convertor voor Compact Flash (ondersteunt geen DMA)
CF-kaart van 32 MB inbegrepen
LAN: 1x 100 Mbit LAN onboard (bootable)
Videokaart: Onboard Trident VGA 8 MB, max 1600x1200
Sound: Onboard sound, speaker/mic
I/O: 2xPS/2 2xUSB1.0 (bootable) 2xCOM 1xLPT
Afmetingen: 5x23x21 cm (hxbxd)
Gewicht: 1,7 kg
Stroomverbruik: 15 Watt
Staat: Gebruikt
Ik wil er een 12 slots Quake 3 gameserver op hosten en ik vrees dat dat niet gaat? Ik ben er niet zeker van vandaar dat ik het vraag. Behalve het geheugen en de processor is dit precies wat ik zoek. De prijs (50 euro) is ook makkelijk binnen het budget. Heeft iemand ervaring met dit soort dingen en kent iemand iets soortgelijks wat ik zou kunnen proberen?