Als dit topic naar een ander forum moet (mobo's of windows operating systems), verplaats 'm dan maar, ik vond het zelf nogal moeilijk te bepalen
.
Nou heb ik toch het volgende :(:
Gister w2k geinstalleerd, nog een heel geklooi maar dat was m'n eigen schuld
.
Hij is geinstalleerd terwijl de onboard graphics actief waren.
Nu heb ik ook nog een voodoo 3 2000 pci erin zitten en die is ook netjes herkend en met de juiste drivers (nieuwste voor w2k) geinstalleerd. Apparaatbeheer meldt ook dat er geen problemen zijn met de kaart.
Maar als ik nu in het bios de graphics van onboard naar add-on zet (dus van de intel 810-graphics naar de Voodoo) blijft windows tijdens het starten hangen.
Met andere woorden: de kaart is wel geinstalleerd maar windows wil er niet mee opstarten.
Is dit een bekend probleem? Of moet ik w2k opnieuw installeren
?
Edit: Foutje in de titel, moet natuurlijk Voodoo 3 2000 zijn
.
Nou heb ik toch het volgende :(:
Gister w2k geinstalleerd, nog een heel geklooi maar dat was m'n eigen schuld
Hij is geinstalleerd terwijl de onboard graphics actief waren.
Nu heb ik ook nog een voodoo 3 2000 pci erin zitten en die is ook netjes herkend en met de juiste drivers (nieuwste voor w2k) geinstalleerd. Apparaatbeheer meldt ook dat er geen problemen zijn met de kaart.
Maar als ik nu in het bios de graphics van onboard naar add-on zet (dus van de intel 810-graphics naar de Voodoo) blijft windows tijdens het starten hangen.
Met andere woorden: de kaart is wel geinstalleerd maar windows wil er niet mee opstarten.
Is dit een bekend probleem? Of moet ik w2k opnieuw installeren
Edit: Foutje in de titel, moet natuurlijk Voodoo 3 2000 zijn